تبلت تب اس ۸ اولترا سامسونگ دارای نمایشگر با بریدگی برای ۲ دوربین است

تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ ظاهراً دارای صفحه نمایشی است که دارای ناچ مانند مک بوک اپل است. سامسونگ همچنان بر موفقیت تبلت های گلکسی تب اس 7 (Galaxy Tab S7) و تب اس 7 پلاس (Galaxy Tab S7+) سال گذشته سوار است، اما در حال حاضر خود را برای عرضه تبلت های رده بالای گلکسی تب اس جدید خود آماده می کند. برخی از اطلاعات حیاتی در مورد تبلت آینده سامسونگ قبلاً در افشاگری‌های مختلف فاش شده است. این تبلت درجه یک تعداد بی شماری از ویژگی های چشمگیر را ارائه می دهد و نمای ظاهری بسیار جذابی دارد. همراه چیکاو باشید.

اگر شایعات منتشر شده به صورت آنلاین صحت داشته باشند، سری گلکسی تب اس 8 دارای سه مدل خواهد بود. این مجموعه شامل گلکسی تب اس 8، تب اس 8 پلاس و برترین مدل نیز گلکسی تب اس 8 اولترا خواهد بود. طبق گزارشی از SamMobile، این شرکت فناوری کره جنوبی تنها تعداد محدودی گلکسی تب اس 8 اولترا تولید خواهد کرد. علاوه بر این، این گزارش نشان می دهد که تعداد محدودی از واحدها در مناطق منتخب در دسترس قرار خواهند گرفت.

  • صفحه نمایش تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا دارای ناچ خواهد بود

افشاگر معروف خبرهای سامسونگ Ice Universe، رندرهای زیادی را در توییتر منتشر کرده است که نمایشگر تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S 8 ultra) را نشان می‌دهد. به گزارش جی اس‌ام آرنا، به نظر می‌رسد این دستگاه دارای بریدگی است که شباهت زیادی به مک بوک‌های اپل ۲۰۲۱ دارد. ضمن آن که این بخش‌های اطلاعات تازه از Ice Universe با رندرهای 5K CAD که قبلاً ظاهر شده بود، همخوانی دارد. علاوه بر این، منبع این خبرهای فاش شده ادعا می‌کند که بریدگی دارای یک سنسور فوق عریض به همراه یک دوربین دیگر است. طبق گزارش‌ها، سنسور فوق عریض قادر است ویدیوهای 4K را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

صفحه نمایش تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا دارای ناچ خواهد بود - چیکاو

اگر گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بود، قابل ارائه باشد، تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش مستطیلی با یک بریدگی باریک خواهد بود. جدای از آن، حاشیه‌های باریکی دارد و همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است. علاوه بر این، این تبلت از صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) پشتیبانی می‌کند. ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی سوپر آمولد با وضوح کواد اچ دی پلاس و با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و تراکم ۲۵۱ پیکسل در اینچ مربع را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پنل پشتی دارای یک نوار مغناطیسی است که قلم اس پن این تبلت را نگه می‌دارد.

  • سایر جزئیات فاش شده قبلی

شایعاتی که تا به حال پیرامون مشخصات و قابلیت‌های این تبلت منتشر شده‌اند، می‌گویند که تبلت تب اس ۸ اولترا سامسونگ دارای دو دوربین خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، این تبلت دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی خواهد بود. گذشته از این، احتمالاً با یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض نیز در کنار این حسگر جای می‌گیرد. این تبلت پرچمدار سامسونگ در داخل بدنه از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ (Snapdragon 8 Gen 1 or Exynos 2200 Samsung) که تراشه اسنپدراگون کوالکام تا پیش از این اسنپدراگون ۸۹۸ خوانده می‌شد، استفاده خواهد کرد.

پنل پشتی تبلت تب اس ۸ اولترا سامسونگ - چیکاو

این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود.

علاوه بر این، تبلت تب اس ۸ اولترا سامسونگ به احتمال زیاد همراه با سیستم عامل اندروید ۱۲ گوگل به طور پیش فرض عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این تبلت انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری حجیم با ظرفیت ۱۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نز نظر اتصالات نیز می‌توان گفت که این تبلت سامسونگ چندین گزینه اتصال از جمله پورت Type-C، بلوتوث ۵.۰، وای فای ۶ و پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی را ارائه می‌دهد. در مورد برچسب قیمتی که این تبلت خواهد داشت و زمان عرضه در بازار، ازجمله مواردی هستند که تاکنون اطلاعات موثقی در دسترس قرار نگرفته است. با این حال، اگر مشخصات فاش شده صحت داشته باشد، این تبلت پرچمدار و قدرتمند می‌تواند با قیمت حدود ۷۰۰۰۰ روپیه (در حدود ۹۴۵ دلار آمریکا) به فروش برسد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.