جزئیات نمایشگر و تراشه گوشی هوشمند تاشوی شیائومی میکس فولد ۲ به صورت آنلاین فاش شد

شیائومی که یکی از معتبرترین و محبوب ترین شرکت های سازنده گوشی هوشمند به شمار می رود، با معرفی گوشی هوشمند تاشوی شیائومی میکس فولد ( Xiaomi MIX Fold)  خود در سال گذشته، در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو نیز عرض اندام کرد که این گوشی شیائومی همچون سایر دستگاه های تولیدی این برند با استقبال کاربران و علاقه مندان به گوشی های تاشو رو به رو شد و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جانشین آن گوشی هوشمند تاشو است که احتمال داده می شود با نام گوشی هوشمند تاشوی شیائومی میکس فولد ۲ ( Xiaomi MIX Fold 2) در میان رقیبان تاشوی خود رخ نمایی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

 افشاگر محبوب و معتبر خبرهای دنیای فناوری که با نام مستعار دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار چینی ها یعنی ویبو، خبرهای و افشاگری های خود را به اشتراک می گذارد، اکنون در گزارش جدیدی که منتشر کرده است به برخی از مشخصات و ویژگی های این دستگاه جدید تاشوی شیائومی دست پیدا کرده است و آن مشخصات را برای اطلاع هواداران و فالوورهای خود به اشتراک گذاشته است.

برخی ازجزئیات کلیدی در مورد گوشی هوشمند تاشو آینده شیائومی که این منبع به آن ها دست یافته مربوط به نوع تراشه و همچنین ویژگی های بخش تغذیه می شود و علاوه بر آن، ظاهراً به برخی از جزئیات مربوط به صفحه نمایش این گوشی هوشمند تاشوی شیائومی نیز دست پیدا کرده است.

گوشی هوشمند تاشوی شیائومی میکس فولد ۲ - چیکاو

این منبع، همچنین علاوه بر این موارد فاش کرده است که گوشی هوشمند تاشوی شیائومی میکس فولد ۲ دارای صفحه نمایش ۸ اینچی سوپر آمولد و از نوع LTPO خواهد بود که می تواند وضوح 2.5K را ارائه دهد که از این نظر از بسیاری از گوشی های هوشمند که فقط به وضوح فول اچ دی محدود شده اند، دستگاهی متمایز به حساب می آید. اندازه بزرگ صفحه نمایش این دستگاه در زمانی که به طور کامل باز شود، تقریباً می توان گفت که تقریباً آن را به یک تبلت تبدیل می کند زیرا دستگاه تبلت نسل فعلی و جدید آیپد مینی اپل ( Apple iPad Mini) دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی است، هرچند که این تبلت در نسل پیشین حتی دارای قطر ۷.۹ اینچی بود.

جدای از جزئیات صفحه نمایش، همچنین مشخص شده است که این گوشی هوشمند شیائومی از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1) که در بطن خود بهره می برد، قدرت می گیرد. شایان ذکر است که در حال حاضر اکثر گوشی های پریمیوم و پرچمدار بازار از این تراشه پرچمدار کوالکام در بطن خود بهره می برند. این تراشه آخرین پردازنده پرچمدار کوالکام است که به تازگی معرفی شده و به عنوان قلب تپنده اکثر گوشی های بالا رده سال ۲۰۲۲ در بطن آن ها قرار خواهد گرفت.

نکته قابل توجه در این گزارش این است که این منبع در خبری که فاش کرده است به صراحت اشاره ای به دستگاه میکس فولد ۲ نکرده است، اما با توجه به اندازه صفحه نمایش، هیچ گوشی هوشمند دیگر این برند به جز سری شیائومی میکس ۲ این شرکت نمی تواند با چنین مشخصات و ویژگی هایی مطابقت پیدا کند.

البته چند دستگاه دیگر از شیائومی وجود دارد که قرار است در هفته‌ها یا ماه‌های آینده به صورت رسمی معرفی شوند. به عنوان مثال در ماه فوریه آتی (نیمه دوم بهمن تا نیمه اول اسفند ۱۴۰۰)، گفته شده که این شرکت قرار است از گوشی های هوشمند سری ردمی کی ۵۰ ( Redmi K50) که شامل ۴ نسخه خواهد بود، رونمایی خواهد کرد که این نسخه ها عبارتند از: ردمی کی ۵۰ نسخه معمولی یا استاندارد ( Redmi K50)، گوشی ردمی کی ۵۰ پرو ( K50 Pro)، گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس ( K50 Pro Plus) و در نهایت هم ردمی کی ۵۰ نسخه گیمینگ ادیشن ( K50 Gaming Edition) هستند، که این نسخه آخر همان طور که از نام آن پیداست، دستگاهی مخصوص گیمرها است.

صفحه نمایش و پنل پشتی  گوشی هوشمند تاشوی شیائومی میکس فولد ۲ - چیکاو

 این شرکت همچنین در حال کار بر روی دو دستگاه گوشی هوشمند دیگر است که این دو با کد رمز « thor» و «  loki» شناخته می شوند، اما انتظار می‌رود که از ماژول  دوربین سطح بالایی برخوردار باشند. همچنین گزارش هایی در مورد برخی دیگر از محصولات میان رده این برند نیز شنیده می شود که از جمله ای دستگاه ها می توان به گوشی های هوشمند سری ردمی نوت ۱۲ ( Redmi Note 12) اشاره کرد. به غیر از گوشی هوشمند تاشوی شیائومی میکس فولد ۲، این برند همچنین می تواند یک گوشی هوشمند تاشو دیگر را نیز با نام گوشی شیائومی میکس فلیپ ( MIX Flip) را برای مقابله با سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ عرضه کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.