گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ ادیشن از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند

انتظار می‌رود برند ردمی که دیگر از شیائومی مستقل شده است، به زودی گوشی‌های هوشمند سری ردمی کی ۵۰ (Redmi K 50) خود را رونمایی و معرفی کند. گفته می‌شود که در این سری از گوشی‌های ردمی یک نسخه مخصوص بازی نیز معرفی خواهد شد که این گوشی این برند گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ ادیشن (Redmi K 50 Gaming Edition) نام داشته باشد. بر اساس گزارش‌ها این گوشی مخصوص گیم ردمی اکنون توسط پایگاه داده 3C چین تایید شده است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند ردمی از سرعت شارژ بالایی بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید.

گواهی پایگاه داده 3C نشان می‌دهد که این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود. آداپتور برق این گوشی گیمینگ ردمی دارای شماره مدل 21121210C است. طبق معمول، لیست 3C هیچ جزئیات دیگری را در مورد مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه فاش نمی‌کند.

گواهی پایگاه داده 3C گوشی گیمینگ ردمی - چیکاو

با این حال، افشاگر معروف خبرهای فناوری Digital Chat Station نیز در مورد این گوشی هوشمند در پستی که در شبکه ویبو به اشتراک گذاشت  به این نکته بسنده کرد که دستگاه گیمینگ این سری با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد.

منبع این اطلاعات همچنین فاش کرد که گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار احتمالاً از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک (MediaTek Dimensity 9000) بهره می‌برد که از فرآیند ۴ نانومتری TSMC و معماری Armv9 استفاده می‌کند. این تراشه دارای هسته بسیار بزرگ Cortex-X2 با عملکرد بالا است. این تراشه از یک پردازنده سیگنال تصویر ۱۸ بیتی HDR-ISP استفاده می‌کند که سه دوربین را قادر می‌سازد همزمان با مصرف انرژی کم، ویدیوهای HDR ضبط کنند.

مشخصات گوشی هوشمند ردمی کی ۵۰ گیمینگ ادیشن - چیکاو

گوشی هوشمند ردمی کی ۵۰ گیمینگ ادیشن، همان طور که از نام آن پیداست، بر عملکرد بهینه‌سازی بازی متمرکز خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه از یک حفره هول پانچ در بالای صفحه نمایش برای تعبیه دوربین سلفی استفاده کند. علاوه بر آن، صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز از یک لایه شیشه گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ محافظت خواهد شد.

 از نظر طراحی، انتظار می‌رود این گوشی شبیه به نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ (Redmi K 40) این شرکت باشد و علاوه بر این، گفته شده که این اسمارت فون رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ به طور پیش فرض روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.