گوشی های آتی شیائومی با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و  دایمنسیتی ۸۰۰۰ مدیاتک عرضه می شود

شیائومی سال 2022 را به سبک سنتی شیائومی آغاز کرد و ابتدا پرچمدار سری 12 شیائومی خود را در چین با اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش سوپر آمولد LTPO 2.0  و یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی این گوشی پرچمدار قرار داد در حالی که 11 ماه تا سال 2022 باقی مانده است، شکی نیست که نسخه های جدید بیشتری از این شرکت وجود خواهد داشت و افشای اخیر از چین چندین جزئیات کلیدی و اسم رمز نسخه های آتی شیائومی را فاش کرده است. همراه چیکاو باشید.

خبر افشای آن را افشاگر معروف با نام مستعار دیجیتال چت استیشن ( Digital Chat Station) در Weibo به اشتراک گذاشته است. او یک اسکرین شات از 12 اسم رمزی که شیائومی به 12 نسخه آتی خود که در حال حاضر در حال توسعه هستند، اشاره کرده است، به اشتراک گذاشته است.

چهار نام رمز اول این لیست عبارتند از شیائومی «munch)، « rubensK»، « matisse» و «fog». این 4 مدل در واقع کدهای نرم‌افزار داخلی مدل‌های ردمی کی ۵۰ ( Redme K50) شیائومی هستند که به ترتیب عبارتند از ردمی کی ۵۰ ( Redmi K50) نسخه استاندارد، ردمی کی ۵۰ پرو ( Redmi K50 Pro)، ردمی کی ۵۰ پرو پلاس ( Redmi K50 Pro Plus) و ردمی کی ۵۰ گیمینگ ادیشن ( Redmi K50 Gaming Edition).

 همان طور که شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که از تراشه آخرین پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ( Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1) کوالکام پلتفرم موبایل و پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک ( MediaTek Dimensity 9000) نیز که آخرین تراشه پرچمدار این شرکت تراشه ساز است، به ترتیب در یکی از مدل های گوشی های سری شیائومی ردمی کی ۵۰ خود استفاده خواهد کرد، در حال حاضر افشاگر معروف ویبو دیجیتال چت استیشن نیز در پست خود در ویبو خاطر نشان می کند که برای سایر مدل های گوشی سری ردمی کی ۵۰، شیائومی این کار را انجام خواهد داد.

لیست سری جدید گوشی های شیائومی - چیکاو

به عبارت دیگر این شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند و غول دنیای فناوری چین، از 2 تراشه مختلف برای آن ها استفاده خواهد کرد. این 2 تراشه ای که قرار است این برند در این سری از گوشی های خود بهره ببرد اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام ( Snapdragon 870) و پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰۰ مدیاتک ( MediaTek Dimensity 8000) خواهند بود.

گفته می شود 2 مدل بعدی این لیست، با نام های رمز شیائومی « thor» و « lok »  ورودی های شیائومی به بخش دوربین گوشی های پرچمدار برتر هستند. افشاگر ویبو دیجیتال چت استیشن همچنین به این مورد اشاره می کند که هر دو مدل به برترین پردازنده های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام مجهز خواهند شد و دارای سنسورهای دوربین با کیفیت بالا برای علاقه مندان به عکاسی هستند.

در مورد 6 مدل نهایی این لیست، نام رمز شیائومی « light »، « thunder »، « zizhan »، »، « zijin »، « taoyao » و « opal » را خواهند داشت. این 6 مدل ظاهراً اسم رمز داخلی گوشی‌های تاشوی آتی شیائومی، شیائومی می میکس فلیپ ( Mi MIX Flip) و شیائومی فولد ۲ ( Fold 2) و میان‌رده‌های جدید گوشی های سری ردمی نوت ۱۲ (  Redmi Note 12) شیائومی هستند.

مدل های جدید گوشی شیائومی - چیکاو

دیجیتال چت استیشن، همچنین این موضوع را نیز خاطرنشان می کند که شیائومی امسال گوشی های تاشو خود را به تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل مجهز می کند، در حالی که گوشی های هوشمند سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی ( Redmi Note 12) ممکن است که از تراشه جدیدتر و هنوز معرفی نشده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل ( Snapdragon 7 Gen 1) بهره ببرند.

این نکته نیز خاطرنشان می شود که برند شیائومی قبلاً تأیید کرده است که رویداد معرفی گوشی های هوشمند جدید این شرکت یعنی سری ردمی کی ۵۰ (  Redmi K50) را در ماه فوریه (اواخر بهمن تا اوایل اسفند ۱۴۰۰) برگزار خواهد کرد. طبق تیزر رسمی که این شرکت منتشر کرده است، یکی از دستگاه های سری ردمی کی ۵۰ شیائومی که قرار شده است تا در ماه آینده عرضه شود از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 در بطن خود استفاده خواهد کرد.

سری ردمی کی ۵۰ شیائومی - چیکاو

ضمن آن که این گوشی هوشمند برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه استفاده خواهد کرد که این باتری قادر خواهد بود از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند. علاوه بر این موارد، این گوشی ردمی شیائومی از خنک کننده مایع دوگانه VC برای خنک کردن و اتلاف گرمای پردازنده بهره خواهد برد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.