گوشی‌ های هوشمند سه گانه سری ۱۲ شیائومی یک رکورد فروش جدید به ثبت رساندند

غول تولید کننده چینی، شیائومی، چند روز پیش آخرین سری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار دیجیتال خود را با نام سری ۱۲ شیائومی عرضه کرد. پیش فروش این اسمارت فون‌های جدید این برند بلافاصله پس از رویداد رونمایی و معرفی آن‌ها آغاز شد. با این حال اولین فروش رسمی این سری پرچمدار جدید امروز انجام گردید. ساعاتی پیش، این شرکت به طور رسمی موج اول اطلاعات در مورد میزان فروش گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ شیائومی را اعلام کرد. همراه چیکاو باشید.

داده‌های ارائه شده توسط این شرکت نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی تنها در عرض ۵ دقیقه پس از فروش به میزان ۱.۸ میلیارد یوان (در حدود ۲۸۳ میلیون دلار آمریکا) رسیده است. البته فروش این دستگاه‌های جدید و پرچمدار شیائومی از چند کانال انجام گرفته است که میزان فروش اعلام شده درواقع مجموع فروش این اسمارت فون‌ها در تمام کانال‌های فروش را در بر می‌گیرد.

نتیجه میزان فروش این گوشی‌ها مشخص می‌کند که این بار میزان فروش از نظر مقدار وجه نشان می‌دهد که از رکورد قبلی سری گوشی‌های می ۱۱ شیائومی که فروش تاریخی ۱.۵ میلیارد یوان (در حدود ۲۳۶ میلیون دلار) در ۵ دقیقه را داشت، فراتر رفته است.

این دستاورد سری ۱۲ شیائومی نشان از محبوبیت این سری دارد. با توجه به بازخورد اولین دسته از مشتریانی که شیائومی ۱۲ را در خانه شیائومی تجربه کردند، این گوشی هوشمند «به اندازه کافی عالی و پیشرفته است». علاوه بر ظاهر، سری ۱۲ شیائومی در عملکرد نیز پیشرفت‌های بسیار خوب و قابل توجه‌ای را داشته است.

ماژول دوربین اصلی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ - چیکاو

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ پرو نشان می‌دهد که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen1) موفق شده است تا نسبت به تولید گرما از خود عملکرد بسیار خوبی نشان داده و به راحتی میزان گرما را کنترل کند. یک تست ۳۰ دقیقه‌ای Honor of Kings نرخ متوسط فریم را ۱۱۹.۹ فریم بر ثانیه نشان می‌دهد. علاوه بر این، بالاترین دمای بدنه این گوشی هوشمند تنها به ۴۳.۵ درجه سانتیگراد می‌رسد که نشان از عملکرد بسیار خوب این تراشه در مواجهه با گرما و نحوه کنترل آن حکایت دارد.

 علاوه بر استفاده از پردازنده آخرین پرچمدار اسنپدراگون کوالکام، شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی هوشمندی است که برای اولین بار نسل دوم صفحه نمایش 2K کم مصرف جهان را نیز عرضه کرده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند همچنین، با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی پویا هوشمند همراه است. علاوه بر این، سری ۱۲ شیائومی با دوربین اصلی سونی IMX707 عرضه می‌شود و همچنین با بلندگوهای چهار واحدی با تنظیم هارمن کاردون عرضه می‌شود تا بتواند بهترین کیفیت صدا را برای کاربر ارائه دهد. در حال حاضر، سری ۱۲ شیائومی همچنان با استقبال کاربران رو به رو بوده و فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. قیمت کل این مجموعه را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

  • قیمت، رنگ، و زمان عرضه در بازار گوشی‌های سری شیائومی ۱۲

بر اساس اطلاعات دریافتی، قرار است که هر سه نسخه از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید سری ۱۲ شیائومی که از تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه ۱۴۰۰) برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار داشتند، اولین فروش رسمی این اسمارت فون‌ها امروز انجام شود. در حال حاضر، این گوشی‌های هوشمند فقط در چین و برای کاربران چینی در دسترس قرار دارد. در مورد این که این سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی در چه تاریخی و با چه قیمتی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، هنوز هیچگونه اطلاعات موثقی در دسترس قرار نگرفته است.

■ گوشی‌های شیائومی ۱۲ در رنگ‌های مشکی، آبی و ارغوانی و با بدنه شیشه‌ای و چرمی عرضه می‌شوند.

  • ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۶۹۹ یوآن (در حدود ۵۸۰ دلار)
  • ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۹۹۹ یوآن (در حدود ۶۲۷ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۴۳۹۹ یوآن (در حدود ۶۹۰ دلار)

■ گوشی‌های شیائومی ۱۲ پرو در رنگ‌های مشکی، آبی و ارغوانی و با بدنه شیشه‌ای و چرمی عرضه می‌شوند.

  • ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۴۶۹۹ یوآن (در حدود ۷۳۷ دلار)
  • ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۴۹۹۹ یوآن (در حدود ۷۸۵ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۵۳۹۹ یوآن (در حدود ۸۴۷ دلار)

■ گوشی‌های شیائومی ۱۲ ایکس در رنگ‌های مشکی، آبی و ارغوانی و با بدنه شیشه‌ای و چرمی عرضه می‌شوند.

  • ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۱۹۹ یوان (در حدود ۵۰۲ دلار)
  • ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۴۹۹ یوان (در حدود ۵۴۹ دلار)
  • ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۷۹۹ یوان (در حدود ۵۹۶ دلار)

قیمت، رنگ، و زمان عرضه در بازار گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ - چیکاو

با توجه به قیمت‌های لیست بالا و مشخصات این سری از گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی دستگاه‌هایی بسیار رقابتی به نظر می‌رسند. گزارش‌ها می گویند که دور بعدی فروش این سری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی تا چند روز دیگر انجام خواهد شد. بر اساس خبرهای منتشر شده،  گفته می‌شود که خرید مدل پرو این دستگاه ممکن است بسیار سخت باشد زیرا احتمال دارد که در مقایسه با دو نسخه دیگر به میزان کمتری برای فروش عرضه شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.