شایعات درباره‌ی مشخصات، قیمت، رنگ و موارد دیگر گوشی گوگل پیکسل ۵ ای

مجموعه گوشی‌های گوگل پیکسل‌های مقرون به صرفه گوگل مورد علاقه طرفداران بسیاری بوده است. سال گذشته، گوگل با گوشی پیکسل 4a بازار میان‌رده را در اختیار گرفت. امسال نوبت به پیکسل 5a می‌رسد، که انتظار می‌رود نسبت به گوگل پیکسل ۵، دستگاه‌های مقرون به صرفه‌ای باشند. بنابراین امروز، ما در حال جمع آوری تمام جزئیاتی هستیم که تا کنون در مورد پیکسل 5a  آینده گوگل به دست آورده‌ایم. همراه چیکاو باشید.

از جمع بندی شایعات گوگل پیکسل 5a چه چیزی انتظار می‌رود؟

گوگل پیکسل 5a - چیکاو

  • طراحی و نمایش

پیکسل 5a از روند معمول طراحی که طی این سال‌ها دیده‌ایم پیروی می‌کند. بر اساس تصاویر منتشر شده‌ی اخیر، پیکسل 5a دارای پوسته پلی کربنات با ماژول دوربین مربع و سنسور اثر انگشت فیزیکی است که در پشت نصب شده است.

با این حال، ممکن است پنل پشتی این بار به جای پلاستیک سخت، حالت لاستیکی بیشتری داشته باشد. شایعه شده است که جک 3.5 میلیمتری صدا در لبه بالایی قرار دارد و دکمه روشن / خاموش و کلیدهای صدا در سمت راست قرار دارند. همچنین دارای استاندارد IP67 مانند پیکسل 4a است.

بر اساس شایعات متعدد، انتظار می‌رود که پیکسل 5a دارای صفحه نمایش لبه به لبه با دوربین هول پانچ باشد که حفره‌ی آن در لبه سمت چپ بالا باشد. طبق شایعات، صفحه نمایش 6.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. هیچ صحبتی در مورد میزان نرخ نوسازی صفحه وجود ندارد. ممکن است یک صفحه ۶۰ هرتز مانند پیکسل 4a یا ۹۰ هرتز باشد که در پیکسل ۵ دیده می‌شود.

  • دوربین

با توجه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط AndroidPolice، ما می‌توانیم گوشی پیکسل 5a را با دو سنسور دوربین در ماژول پنل عقب با فلاش LED ببینیم. از نظر پیکربندی‌، انتظار می‌رود که با همان سنسور 12.2 مگاپیکسلی با فناوری دوال پیکسل به عنوان دوربین اصلی و حسگر 16 مگاپیکسلی فوق عریض مانند دوربین استفاده شده در گوشی پیکسل 4a 5G و تلفن همراه پیکسل ۵ عرضه شود. همچنین، انتظار می‌رود که با تمام  قابلیت‌های عکاسی محاسباتی گوگل همراه باشد.

  • سخت افزار و نرم افزار

بر اساس برخی گزارش‌های اولیه‌، شایعه شده بود که پیکسل 5a از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی کوالکام استفاده می‌کند. با این حال‌، یک گزارش اخیراً نشان می دهد که پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰ جی نسل بعدی پیکسل مقرون به صرفه را تأمین می‌کند. این گوشی احتمالا دارای 6 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. علاوه بر این، از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. در مورد بخش نرم‌افزاری، گوشی پیکسل 5a با سیستم عتمل اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد.

با توجه به تصاویری که به تازگی از قطعات پیکسل 5a فاش شده است، این تلفن هوشمند را با باتری 4680 میلی آمپر ساعتی نشان می‌دهد اما هیچ صحبتی در مورد سرعت شارژ وجود ندارد و ما انتظار نداریم که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی کند.

پیکسل 5a - چیکاو

  • قیمت، رنگ و در دسترس بودن

بر اساس گزارش اخیر، گوشی هوشمند پیکسل 5a با قیمت 450 دلار، 49 دلار کمتر از نسخه قبلی خود  به فروش می رسد. علاوه بر این، این تلفن هوشمند تنها در یک رنگ در دسترس قرار خواهد گرفت که اغلب مشکی نامیده می‌شود. بر اساس برخی شایعات اخیر، انتظار می‌رود گوشی پیکسل 5a در 17 آگوست (۲۶ مرداد) مرداد یعنی دیروز معرفی شود اما زمان عرضه‌ی آن ۲۶ آگوست (۴ شهریور) خواهد بود.

این تلفن هوشمند برای خرید از طریق کانال‌های آنلاین و فروشگاه‌های آفلاین گوگل در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.