گوشی موتورولا فرانتایر با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می شود

گمانه زنی های پیرامون گوشی هوشمند آینده موتورولا با نام گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر ( Motorola Frontier) حاکی از آن است که این گوشی هوشمند یکی از بهترین گوشی هایی خواهد بود که در سال 2022 در بازار اسمارت فون های سرتاسر جهان عرضه می شود. اگر شایعاتی که به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر شده اند درست باشد، موتورولا به زودی از گوشی پرچمدار جدید خود با بالاترین مشخصات رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، طبق اطلاعات فاش شده، این تلفن ممکن است با نام گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر در قفسه‌های فروشگاه‌ها خودنمایی کند. همراه چیکاو باشید.

در حالی که هنوز هیچ چیزی به طور کامل در این باره مشخص نشده است اما شرکت تحت مالکیت لنوو در حال شادمانی و سرور برای معرفی این گوشی هوشمند پرچمدار خود خیلی بی قراری می کند و عجله دارد تا هر چه سریع تر آن را در بازار معرفی و عرضه کند. شایان ذکر است که برای یادآوری باید گفته شود که موتورولا اخیراً تبلت جدیدی را به نام موتو تب جی ۷۰ ( Moto Tab G70) به بازار معرفی کرده است. بارزترین ویژگی این تبلت صفحه نمایش بسیار باکیفیت آن است که از وضوح بسیار بالا و رزولوشن 2K بهره می برد.

جدای از آن، شایعاتی که در فضای مجازی پیرامون این دستگاه وجود دارد این است که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه محصولات بیشتری در روزهای آینده است. به عنوان مثال، گزارش شده است که شرکت موتورولا هم اکنون در حال کار بر روی گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ ( Moto G Stylus 2022) است که به تازگی خبرهای بسیار زیادی در اطراف این گوشی هوشمند آتی موتورولا شناور بوده است. علاوه بر این، آن طور که در شایعات پیرامون مشخصات این گوشی هوشمند آمده است، ظاهرا موتورولا جی استایلوس ۲۰۲۲ می‌تواند انتظارات مشتریانی را که دوست دارند همه چیز را در یک گوشی هوشمند داشته باشند برآورده کند.

گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر می تواند از سایر رقبا پیشی بگیرد - چیکاو

این گوشی هوشمند موتورولا از سری استایلوس بوده که علاوه بر این که از قلم دیجیتال پشتیبانی می کند به همراه قلم نیز عرضه می شود و هدف آن نیز ارائه ی یک گوشی در دسته گوشی های هوشمند نوت است اما این اسمارت فون به رغم پشتیبانی از قلم دیجیتالی یا استایلوس نمی تواند آن طور که باید، قابلیت های زیادی مانند قابلیت های گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ را ارائه دهد اما برای استفاده از نوت برداری معمولی و کارهایی در این حدود دستگاهی قابل قبول به شمار می رود.

  • گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر می تواند از سایر رقبا پیشی بگیرد

همان طور که انتظار می‌رفت، گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های بی‌نظیر، همراه با مشخصات بسیار عالی و حداکثری خواهد بود. به عنوان مثال، آن طو که گفته شده، این گوشی از یک ماژول دوربین 200 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد و علاوه بر آن، در داخل بدنه نیز از آخرین تراشه پرچمدار بسیار قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام پلتفرم موبایل قدرت می گیرد.

تراشه پرچمدار بسیار قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام پلتفرم موبایل - چیکاو

جدای از این موارد بسیار خارق العاده، در مورد مشخصات صفحه نمایش این گوشی پرچمدار آتی موتورولا که اخیراً فاش شده، گفته شده که از مشخصات بسیار چشمگیری بهره می برد. در یک گزارش جدید، TechnikNews موفق به دستیابی به اسنادی شده است که ثابت می کند گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر یک گوشی هوشمند «نسل بعدی» خواهد بود. همچنین این گزارش حاکی از آن است که این گوشی دارای پردازنده ای با کد اسنپدراگون SM8475 خواهد بود. به عبارت دیگر، دارای پردازنده نسل بعدی خواهد بود.

با این حال، هنوز مشخص نیست که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا نسخه پلاس آن استفاده خواهد کرد. شایان ذکر است که تراشه اسنپدراگون 888 مدل 2021 دارای شماره مدل SM8350 بود. به همین ترتیب، اسنپدراگون 865 قدیمی تر نیز دارای یک نسخه دیگر به شماره مدل SM8250 داشت. اگر کوالکام به این الگوی نامگذاری پایبند باشد، SM8475 می تواند تراشه نسل بعدی باشد یا این که نسخه بعدی پردازنده پرچمدار کوالکام در واقع نسخه پلاس تراشه پرچمدار فعلی باشد.

با این حال، سازنده این تراشه قرار است در سال 2022 از نسخه پلاس پردازنده پرچمدار خود نیز رونمایی کند. بنابراین، نمی توان حدس زد که آیا این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 نسخه پلاس عرضه می شود یا این که نسخه بعدی این تراشه را در داخل بدنه خود قرار خواهد داد.

  • مشخصات گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر بر اساس شایعات

موتورولا این گمانه زنی ها را که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است، نه تایید کرده است و نه رد اما با این وجود، اینترنت مملو از گزارش‌هایی است که ادعا می‌کنند موتورولا فرانتایر دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس بوده و از نرخ تازه‌سازی بسیار بالا 144 هرتز پشتیبانی می کند. متأسفانه، جزئیات مربوط به ظرفیت باتری  این گوشی هنوز در دسترس قرار نگرفته است اما برخی گزارش ها حاکی از آن است که این باتری می تواند از سرعت شارژ بی سیم 50 واتی و همچنین سرعت شارژ سیمی ۱۲۵ واتی پشتیبانی کند. علاوه بر این، جزئیات مربوط به تنظیمات دوربین گوشی قبلاً در اینترنت ظاهر شده است.

مشخصات گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر بر اساس شایعات - چیکاو

گفته می شود که گوشی هوشمند موتورولا فرانتایر دارای دوربین اصلی با کیفیت 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP1 بوده و همچنین برای دوربین اولترا واید نیز از یک حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض سامسونگ JN1 بهره می برد و  یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی نیز دیگر عضو این ماژول قدرتمند خواهد بود.

این گوشی هوشمند به احتمال زیاد همچون نسخه پیشین خود می‌تواند از یک دوربین 60 مگاپیکسلی تحسین برانگیز برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و همچنین تماس های تصویری برخوردار باشد. البته لازم به ذکر است که مگاپیکسل لزوماً کیفیت تصویر را تعیین نمی‌کند. به عنوان مثال، دوربین 12 مگاپیکسلی در گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. عملکرد موتورولا فرانتایر در مقایسه با محصولات پرچمدار سال 2022 جالب خواهد بود. این محصول باید با پرچمداران سامسونگ، اپل، وان پلاس و سایر برندهای پیشرو رقابت کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.