رندر هایی از طراحی گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا فاش شد

موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند جدیدی با نام گوشی هوشمند موتو جی استایلوس (Moto G Stylus) است. این دستگاه با نام نه چندان اصلی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ (Moto G Stylus 2022) عرضه خواهد شد و عضو جدیدی از خط تولید قدیمی گوشی های هوشمند این برند خواهد بود که قلم تعبیه شده را به همراه دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از قلم دیجیتال همراه آن استفاده های زیادی در زمینه نوشتن متن و همچنین طراحی داشته باشند. همراه چیکاو باشید.

برای اولین بار این گوشی‌های سری نوت سامسونگ بودند که با قلم اس پن عرضه شدند. اولین گوشی سری نوت وقتی با آن صفحه نمایش ۵.۳ اینچی که در آن زمان غول پیکر محسوب می شد، قلم اس پن را نیز با خود برای کاربران به ارمغان آورد، با استقبال بی نظیر و کم سابقه ای رو به رو شد. پس از آن شرکت های زیادی سعی کردند تا از قلم دیجیتال در بسیاری از گوشی های هوشمند یا تبلت های خود استفاده کنند اما هیچ گوشی هوشمندی تاکنون نتوانسته امکانات، قابلیت ها و همچنین توانایی های قلم نوت گوشی های سری نوت سامسونگ به ارمغان آورد. اکنون نیز برخلاف سری نوت سامسونگ، گوشی موتو جی استایلوس موتورولا نیز ویژگی‌های پیشرفته زیادی را به همراه ندارد و امکانات و قابلیت های آن به هیچ عنوان با گوشی های سری نوت سامسونگ قابل مقایسه نیست و این گوشی موتورولا در واقع فقط یک گوشی هوشمندی است که به یک قلم ساده تعبیه‌شده است. به هر حال، ظاهراً تولید این سری از گوشی‌های موتورولا با فروش خوبی رو به رو شده است که این برند متعلق به لنوو تصمیم گرفته است تا از این سری برای یک سال دیگر استفاده کرده و نسخه جدید آن را در بازار عرضه کند.

 گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ - چیکاو

در مورد گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا تا کنون خبرها و شایعات زیادی منتشر شده است و می توان گفت گفت که بسیاری از مشخصات این گوشی فاش شده است و حتی طراحی به لطف برخی از افشاگری ها رندرهایی از این گوشی نیز در فضای مجازی به اشتراگ گذاشته شده است.

اکنون، ما می توانیم نگاهی عمیق تر به این گوشی هوشمند آینده موتورولا داشته باشیم. به لطف مجموعه ای از رندرهای رسمی از 91Mobiles، که در این زمینه خبرهایی را که منتشر می کند بسیار معتبر است، می توانیم نگاهی اجمالی به این گوشی هوشمند جدید موتورولا  در رنگ طلایی براق و جذاب داشته باشیم.

 تصویرهایی که از این گوشی هوشمند موتورولا فاش شده است، گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد و می‌توانیم صفحه‌نمایش آن را ببینیم که از حفره هول پانچ بهره می برد و همچنین در پنل پشتی این گوشی ماژول سه گانه دوربین آن را نیز مشاهده کنیم که این ماژول به شکل مستطیلی طراحی شده است و حسگر اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی فریم آن جای خوش کرده است. این دستگاه همچنین دارای یک پورت USB Type-C با جک 3.5 میلی متری خروجی صدای هدفون است که در کنار آن قرار دارد.

مشخصات گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا آبی - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا

بر اساس گزارش‌هایی که در این زمینه منتشر شده اند، گوشی هوشمند موتو جی استایلوس موتورولا مدل سال ۲۰۲۲ دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگ ۶.۸ اینچی از نوع ال سی دی است که در بالای آن حفره هول پانچ مشاهده می‌شود. این صفحه نمایش می تواند وضوح فول اچ دی را ارائه دهد و همچنین از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. همچنین دارای یک قلم یکپارچه است که در شیار نزدیک بلندگوی پایینی قرار داده می شود. در داخل بدنه این گوشی هوشمند موتورولا آن طور که شایعات می گویند، تراشه میان رده اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس مجهز به ۵جی ( Qualcomm Snapdragon 480+ 5G) قرار می گیرد که این موارد در جدیدترین سایعات پیرامون این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

همچنین به این موضوع نیز اشاره شده است که این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی در بطن خود برخوردار خواهد شد. در بخش نرم افزار نیز گفته شده که این تلفن همراه جدید موتورولا، اندروید 12 را به طور پیش فرض اجرا خواهد کرد. این گوشی باید با 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شود.

مشخصات گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا - چیکاو

از نظر دوربین، ما انتظار داریم که این گوشی از یک دوربین 50 مگاپیکسلی با استفاده از فناوری Quad-Pixel به عنوان دوربین اصلی در ماژول پشتی گوشی استفاده کند که نتیجه آن پس از ادغام پیکسل ها با یکدیگر وضوح تصویر موثر 12.5 مگاپیکسل را ارائه دهد اما عکس ها از کیفیت و روشنایی بهتری برخوردار باشند که این موضوع به خصوص برای عکاسی در شب یا محیط های کم نور بسیار کاربردی است. دو سنسور دیگر نیز احتمالاً ماکرو و عمق سنج هستند. از نظر اتصال، انتظار می رود که دستگاهی با پشتیبانی از ۵جی، 4G LTE، Wi-Fi دو باند، بلوتوث 5.0، GPS در بازار عرضه شود.

ظاهراً موتورولا در حال آماده سازی گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ برای رونمایی است که به احتمال زیاد به طور همزمان با رونمایی و معرفی از گوشی موتوجی ۲۲ اتفاق خواهد افتاد. مورد دوم نیز این است که این گوشی یک دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود و اوایل دیروز نیز مشخصات آن در سایت بنچمارک گیگ بنچ  (Geekbench) نیز مشاهده شد. البته، بدون شک می‌توان گفت که این دستگاه اگر از مشخصاتی نظیر استفاده از تراشه هلیو پی ۳۵ مدیاتک ( Helio P35) و اندروید ۱۱ را ساپورت می کرد به دستگاهی چشم گیرتر تبدیل می شد اما چون برای بخش مقرون به صرفه طراحی شد است، از چنان تراشه ای صرف نظر شده است.

گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ مشکی - چیکاو

این شرکت همچنین در حال آماده سازی گوشی پرچمدار موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ (Motorola Edge X 30 ) خود است تا آن را با تغییر نام و با عنوان موتورولا موتو اج ۳۰ پرو ( Motorola Moto Edge 30 Pro) و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل ( Snapdragon 8 Gen 1 SoC) در بازارهای جهانی عرضه کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.