طراحی و مشخصات موتو تب جی ۷۰ که به زودی رونمایی می شود در فلیپ کارت ظاهر شد

موتورولا سال گذشته با رونمایی از تبلت موتو تب جی ۲۰ (Moto Tab G 2) در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ (شهریور – مهر ماه ۱۴۰۰) وارد بازار تبلت‌ها در هند شد. این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک تبلت جدید به نام موتو تب جی ۷۰ (Moto Tab G 70) در هند است. صفحه فروش این تبلت جدید موتورولا برای عرضه در بازار این کشور، در حال حاضر فقط فروشگاه خرده فروشی آنلاین فلیپ کارت (Flipkart) فعال شده است، که نشان می‌دهد این تبلت موتورولا ممکن است به زودی در بازار این کشور عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

 هرچند که احتمال دارد این تبلت از کانال‌های دیگری نیز عرضه شود. موتورولا تبلت هوشمند موتو جی ۷۰ را قرار است در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی ماه جاری) برای عرضه در بازار هند معرفی کند. این احتمال وجود دارد که تبلت موتو تب جی۷۰ نیز در کنار جی ۷۱ به طور رسمی معرفی شود.

مشخصات رایانه لوحی  موتورولا موتو تب جی ۷۰ برای بازار هند - چیکاو

  • مشخصات رایانه لوحی موتورولا موتو تب جی ۷۰ برای بازار هند

تبلت موتورولا موتو جی ۷۰ دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با حاشیه‌های باریک است. صفحه نمایش این تبلت بسیار باکیفیت بوده و می‌تواند وضوح 2K را ارائه دهد و میزان روشنایی آن نیز به ۴۰۰ نیت خواهد رسید. علاوه بر این موارد، این تبلت جدید موتورولا  قادر به پخش محتوای HD از پلتفرم‌های OTT مانند آمازون (Amazon)، پرایم ویدیو (Prime Video) و همچنین نتفلیکس (Netflix) نیز خواهد بود که برخی از قابلیت‌های جذاب این دستگاه به شمار می‌آیند. تبلت موتو تب جی ۷۰ موتورولا برای ارائه کیفیت صدای بسیار بلندتر و باکیفیت‌تر علاوه بر این که به بلندگوهای چهارگانه مجهز شده است، از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز برای ارائه یک صدای دلنشین و بسیار باکیفیت بهره می‌برد.

تبلت موتو تب جی ۷۰ موتورولا در داخل بدنه از تراشه هلیو جی ۹۰ تی مدیاتک (Media Tek Helio G90T)  قدرت می‌گیرد که یک پردازنده میان‌رده است. موتورولا برای تأمین برق مورد نیاز این تبلت از یک باتری با ظرفیت ۷۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در بطن این تبلت سود برده است که این باتری می‌تواند از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی ‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که پس از شارژ شدن کامل باتری این دستگاه، تبلت موتو تب جی ۷۰ موتورولا می‌تواند تا ۱۵ ساعت تمام برای کاربران طول عمر شارژدهی را به ارمغان آورد و محتوای تصویری پخش کند.

پنل پشتی موتورولا موتو تب جی ۷۰ - چیکاو

این تبلت میان رده نسبت به طراحی، کیفیت ساخت بدنه آلومنیمی و امکانات، قیمت نسبتاً مناسبی دارد. موتورولا به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است. این تبلت با سیستم عامل اندروید ۱۱ از پیش نصب شده از جعبه خارج شده و به محض روشن شدن، آن را اجرا می‌کند که کاربران قادر خواهند بود تا به فضای سرگرمی اختصاصی گوگل برای دسترسی به فیلم ها، بازی‌های مورد علاقه کاربران و غیره دسترسی داشته باشند.

 برای عکاسی نیز آن طور که گفته شده است، تبلت موتو تب جی ۷۰ موتورولا در پنل پشتی از یک ماژول دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های مورد نیاز بهره می‌برد و علاوه بر آن در پنل جلو و در قسمت بالای نمایشگر نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدیویی و همچنین احیانا ثبت عکس‌ها و ویدیوهای سلفی قرار داده شده است.

 این تبلت به ویژگی‌های ارتباطی و اتصالات مورد نیاز و ضروری از قبیل Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۱ و پورت USB-C مجهز شده است و علاوه بر این موارد از pogo-pin برای اتصال صفحه کلید اختیاری جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. تازه ترین تبلت موتورولا یعنی موتو تب جی ۷۰ دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم با روکش دو رنگ است که نشان از تولید یک تبلت فاخر و قابل توجه دارد که نگاه بسیاری از کاربران و خریداران را به سوی خود جلب خواهد کرد.

صفحه نمایش موتورولا موتو تب جی ۷۰ - چیکاو

علاوه بر این موارد و قابلیت‌ها، این تبلت موتورولا دارای ساختار ضد آب بوده و موفق شده است تا درجه IP52 را به دست آورد که منظور آن این است که در صورت پاشیده شدن آب بر روی این تبلت، این دستگاه در برابر نفوذ آب به داخل مقاوم است اما به خاطر داشته باشید که چون درجه مقاومت ضد آب این دستگاه بسیار پایین است، در صورتی که به طور سهوی بر روی این دستگاه آب پاشیده شود، احتمال نفوذ آب به داخل آن بسیار زیاد است. ضمن آن که حتماً فراموش نکنید که این دستگاه در صورت نفوذ آب به داخل به هیچ عنوان دارای ضمانت تعمیر و گارانتی نیست و هزینه تعمیر آن نیز بسیار بالا است. نکته پایانی نیز این که تبلت موتورولا موتو تب جی ۷۰ با ابعاد ۲۵۸.۴ در۱۶۳ در ۷.۵ میلی متر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و  ۴۹۰ گرم هم وزن خواهد داشت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.