جدول زمانی معرفی محصولات وان پلاس برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ فاش شد

جدول زمانی معرفی  و عرضه محصولات وان پلاس برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ فاش شد و این موضوع با خوشحالی و واکنش های مثبت طرفداران برند وان پلاس ( OnePlus) رو به رو گردید. این سازنده چینی گوشی های هوشمند همین چندی پیش از گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو ( OnePlus 10 Pro) در کشور خود رونمایی کرد. گوشی تازه معرفی شده ی این برند دارای آخرین تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 (Snapdragon 8 Gen 1 ) است. همراه چیکاو باشید.

این گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس با نمایشگر سوپر آمولد (AMOLED) و از نوع LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز برای تصویر در بازار عرضه شده است. شرکت وان پلاس یک گوشی جدید از دستگاه های این برند در بازار هند با نام گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی ( OnePlus 9RT) عرضه می کند که این اسمارت فون از تراشه اسنپدراگون 888 در در بطن خود قدرت می گیرد. با این حال، یک گزارش جدیدی که در این زمینه منتشر شده است فاش می کند که برند وان پلاس تصمیم گرفته است تا سال 2022 خود را با عرضه تعداد زیادی محصول جدید آغاز کند.

افشاکننده مشهور خبرهای دنیای فناوری یوگش برار (Yogesh Brar) در توییتر خود جدول زمانی عرضه محصولات وان پلاس را برای نیمه اول سال 2022 فاش کرد. همان طور که انتظار می رفت، این نشست، باعث شد تا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند دیگر این شرکت با نام وان پلاس نورد ان ۲۰ ( OnePlus Nord N20)، نسخه جهانی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو ( OnePlus 10 Pro) و علاوه بر این موارد، گوشی هوشمند وان پلاس نورد سی ای ۲ ( OnePlus Nord CE 2) و همچنین سایر گوشی های هوشمند این برند در دسترس علاقه مندان دستگاه های این برند قرار گیرد. اکنون اگر اجازه دهید این جدول زمانی معرفی محصولات این شرکت چینی را بررسی کنیم تا ببینیم این شرکت محبوب چینی در سال ۲۰۲۲ چه محصولاتی را قرار است برای طرفداران خود به ارمغان آورد.

وان پلاس چندین محصول جدید را در سال 2022 عرضه می کند - چیکاو

  • وان پلاس چندین محصول جدید را در سال 2022 عرضه می کند

اگر خبرهای جدیدی که اخیر فاش شده است درست باشد، سازنده محبوب گوشی های هوشمند، جانشین گوشی نورد سی ای را ماه آینده در هند رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، گوشی وان پلاس نورد سی ای در حال حاضر مقرون به صرفه ترین پیشنهاد این شرکت در بازار هند است. شایعه ای که در این میان وجود دارد این است که گوشی نورد سی ای ۲ وان پلاس در پنل پشتی خود دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خود است، این حسگر با کیفیت همراه با یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شده است. در پنل جلو نیز، این تلفن دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس ها و ویدیوهای سلفی و همچنین تماس تصویری است. علاوه بر این، پنل جلوی این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود.

پنل پشتی وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

در ادامه توییت دیروز یوگش برار، جدول زمانی محصولات آتی وان پلاس را می توانید در این جا مشاهده کنید:

ماه فوریه (بهمن اسفند ۱۴۰۰): معرفی گوشی هوشمند نورد سی ای ۲ (برای بازار هند)، معرفی گوشی نورد ان ۲۰ (بازار اروپا)

مارس (اسفند ۱۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱) : معرفی گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو (برای بازار جهانی)

آوریل (فروردین اردیبهشت ۱۴۰۱): به روز رسانی اندروید ۱۲ با رابط کاربری Unified OS، تلویزیون های هوشمند جدید، هدفون دور گردنی جدید مجهز به فناوری نویز کنسلینگ اکتیو یا فعال، معرفی ایرفون یا ایربادها در میان محصولات بالا

صفحه نمایش این گوشی نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. علاوه بر این، گوشی نورد سی ای ۲ وان پلاس می تواند قدرت خود را از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک پلتفرم موبایل ( Mediatek Dimensity 900 SoC) به دست می آورد. گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو  پس از معرفی رسمی در چین، قرار شده است که در مارس 2022 (اسفند ماه ۱۴۰۰ و فروردین ماه ۱۴۰۱) در بازار گوشی های هوشمند هند و سایر مناطق نیز عرضه شود. گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو که تازه رونمایی و عرضه شده است، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen1) را در بطن خود استفاده می کند که آخرین تراشه پرچمدار کوالکام برای پلتفرم گوشی های هوشمند است. ضمن آن که گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲۰ قرار است در فوریه 2022 (بهمن اسفند ۱۴۰۰ ) به طور رسمی در بازارهای اروپا وعرفی و عرضه شود. این گوشی هوشمند در واقع یک دستگاه مقرون به صرفه و بودجه محور برای خارج از بازار هند خواهد بود.

وان پلاس ۱۰ پرو مشکی - چیکاو

  • سایر اطلاعات فاش شده

به گفته سایت معتبر 91mobiles، گوشی وان پلاس نورد ان ۲۰ به احتمال زیاد در هند با قیمت 32990 روپیه (در حدود ۴۴۴ دلار) به فروش خواهد رسید. جدای از آن، احتمالاً این گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت است که دارای یک حفره هول پانچ نیز برای دوربین سلفی جلو است.

در مورد ماژول دوربین پنل پشتی نیز می توان گفت که این گوشی ظاهرا ماژول دوربین سه گانه خواهد بود. علاوه بر این، مانند آیفون‌ها از طراحی جعبه‌ای برخوردار است. طبق گزارش ها، وان پلاس در حال همکاری با اوپو برای توسعه یک سیستم عامل Unified برای دستگاه های اوپو و همچنین وان پلاس است. گزارش فاش شده حاکی از آن است که این گوشی سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می کند با یک سیستم عامل و رابط کاربری یکپارچه قابل توجه‌ ای که قرار است در آوریل 2022 (فروردین –  اردیبهشت ۱۴۰۱) عرضه می شود.

طراحی و مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

یوگش برار ادعا می کند که شرکت وان پلاس تلاش می کند تا برنامه ای را برای خود تنظیم کند تا بر اساس آن سعی کند تا بتواند در هر ماه حداقل یک رویداد رونمایی و معرفی از محصولات جدید خود را میزبانی کند.

علاوه بر این موارد، وان پلاس همچنین تصمیم دارد تا جدای از معرفی گوشی های هوشمندی که قرار است تا در رویدادهای جداگانه رونمایی کند، به احتمال زیاد در نیمه اول سال جاری میلادی سعی خواهد کرد برخی از دیگر محصولات خود خود از جمله هدفون های دور گردنی مجهز به فناوری نویز کنسلینگ فعال (neckband with ANC) جدید، تلویزیون های هوشمند و حتی ایرفون ها یا ایربادهای استریوی کاملا بیسیم خود را نیز معرفی و در بازار عرضه کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.