وان پلاس احتمال دارد که گوشی نورد ۲ سی ای را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ روانه بازار کند

برند مشتاق گوشی‌های هوشمند وان پلاس (OnePlus)، که عمدتاً به خاطر سری‌های متعدد دستگاه‌هایش شناخته می‌شود، در حال آماده شدن برای معرفی یک دستگاه جدید تحت سری گوشی‌های هوشمند نورد (Nord ) خود است، که این دستگاه با نام مستعار یا کد رمز نام داخلی OnePlus Ivan شناخته می‌شود. همراه چیکاو باشید.

پیش از این، گزارش‌ها حاکی از آن بود که این دستگاه در واقع با عنوان وان پلاس نورد ۲ سی ای (OnePlus Nord) در بازار معرفی خواهد شد و برخی از افشاگران یا آگاهان حتی مشخصات آن را نیز حدس می‌زدند. امروز، یوگش برار (Yogesh Brar) افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری، به سایت معتبر  91mobiles  فاش کرده است که این دستگاه در واقع گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای است. این افشاگر سپس در ادامه اطلاعات جالبی را در مورد این گوشی هوشمند وان پلاس فاش می‌کند و حتی تا آنجا پیش می‌رود که جدول زمانی معرفی و عرضه این دستگاه را نیز افشا می‌کند.

  • ONEPLUS NORD 2 CE در سه ماهه اول سال 2022 در هند راه اندازی می شود!

برای کسانی که کنجکاو هستند به طور خلاصه می گوییم که گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای جانشین گوشی وان پلاس نورد سی ای  (OnePlus Nord CE) اصلی خواهد شد که مدتی قبل در بازارهای مختلف جهانی عرضه شده است. با توجه به این که این دستگاه جدید گواهینامه BIS را دریافت کرده است، مشخص می‌شود که به احتمال زیاد امکان دارد که به طور قریب الوقوع رونمایی و در بازار عرضه شود.

ONEPLUS NORD 2 CE در سه ماهه اول سال 2022 در هند راه اندازی می شود! - چیکاو

 در بازگشت به صحبت‌های برار، او اعلام می‌کند که گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در هند عرضه می‌شود، ضمن این که به احتمال زیاد در کشورهای اروپایی نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک اسلات کارت سه‌گانه است تا امکان استفاده از دو سیم کارت نانو و همچنین کارت microSD را در صورت نیاز، برای افزایش میزان ذخیره سازی حافظه، مورد استفاده کاربران قرار گیرد که با توجه به این که گوشی وان پلاس نورد سی ای اصلی از اسلات کارت microSD پشتیبانی نمی‌کرد، این مورد می‌تواند یک ارتقاء نسبت به نسل قبلی تقلی شود.

وقتی نوبت به مشخصات دیگر این گوشی هوشمند وان پلاس می‌رسد، می‌توان گفت که طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، این گوشی در بخش عملکرد، با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک پلتفرم گوشی موبایل (MediaTek Dimensity 900 SoC) کمی بهبود خواهد یافت. این تراشه مدیاتک دو هسته ARM Cortex-A78 با سرعت حداکثر ۲.۴ گیگاهرتز به علاوه شش هسته ARM Cortex-A55 با سرعت حداکثر ۲ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد.

  • چه ویژگی‌های دیگری از گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای در دسترس قرار دارد؟

علاوه بر قدرت پردازشی، این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. به هر حال می‌توان انتظار داشت که مدل‌های پایه با برچسب‌های قیمت پایین‌تری عرضه شوند. برای مقایسه، اولین گوشی وان پلاس نورد سی ای ۵جی از یک تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی قدرت می‌گیرد که پایین‌تر از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی کوالکام قرار دارد که در اولین وان پلاس نورد استفاده شده  است.

چه ویژگی‌های دیگری از گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای در دسترس قرار دارد؟ - چیکاو

مدل پایه همچنین ممکن است دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشد. به هر حال این دستگاه ممکن است دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر آمولد باشد و از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برای تصویر نیز پشتیبانی کند. همچنین می‌توان انتظار داشت که یک حفره هول پانچ نیز برای تعبیه دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش پنل جلو وجود داشته باشد.

از نظر ماژول دوربین نیز آن طور که گفته شده است، گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای دارای یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود و همچنین یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر نیز در ماژول پنل پشتی این گوشی وجود خواهد داشت. این گوشی همچنین برای تأمین برق مورد نیاز خود از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که در بطن آن قرار خواهد گرفت، انرژی می‌گیرد. با این حال، این بار، وان پلاس تصمیم گرفته در این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی را ارائه دهد که نسبت به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی موجود در مدل فعلی، ارتقای خوبی است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.