مشخصات و قیمت گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی قبل از معرفی در هند فاش شد

گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی (OnePlus 9RT) قبل از عرضه قریب الوقوع در هند در وب سایت یک خرده فروش آنلاین ظاهر شده است. در نتیجه، طرفداران وان پلاس اکنون حدس و گمان‌هایی از قیمت گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی در هند دارند. جدای از آن، لیست گوشی که در این خرده فروشی آنلاین ثبت شده است، مشخصات کلیدی و حتی انواع رنگ آن را بیشتر روشن می کند. همراه چیکاو باشید.

جانشین مورد انتظار وان پلاس ۹ آر قرار است 14 ژانویه با نام وان پلاس ۹ آر تی در هند عرضه شود. برای یادآوری، سازنده چینی گوشی های هوشمند وان پلاس ۹ آر را در اکتبر 2021 در کشور خود چین معرفی کرد. این شرکت دو محصول را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد که در یک رویداد، معرفی وان پلاس ۹ آر تی و وان پلاس وینتر ادیشن (OnePlus Winter Edition) این گوشی‌های هوشمند این برند معرفی خواهند شد.

 جدا از رونمایی از گوشی هوشمند مورد انتظار وان پلاس ۹ آر تی ، این شرکت فناوری هدفون های مورد انتظار وان پلاس بادز زد ۲ کاملا بی سیم استریو واقعی (OnePlus Buds Z2 TWS) را نیز معرفی خواهد کرد. علاوه بر این، وان پلاس ۹ آر تی تجربه‌ای بی‌نظیر از نظر بودجه را ارائه خواهد کرد. این گوشی هوشمند یک دستگاه کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. هدفون کاملا بی سیم استریو وان پلاس بادز زد ۲ نیز جایگزین ایربادهای قبلی این شرکت می‌شود که آن هدفون با نام وان پلاس بادز زد کاملا بی سیم استریو (Buds Z TWS) عرضه شد و با استقبال بسیار گرم خریداران رو به رو شد.

صفحه نمایش، پنل پشتی و لبه های وان پلاس ۹ آر تی - چیکاو

  • معرفی گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی ، قیمت و تاریخ عرضه در بازار هند

فهرستی که به تازگی توسط Sangeeta Mobiles مشاهده شده است (از طریق MySmartPrice) نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند یعنی وان پلاس ۹ آر زد در نسخه 8 گیگابایتی رم + 128 گیگابایتی حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شده و با قیمت  42999 روپیه (در حدود ۵۷۷ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. از طرف دیگر، طرفداران وان پلاس که مایل به پرداخت ۴۶۹۹۹ روپیه (در حدود ۶۳۰ دلار) باشند، می‌توانند مدل قدرتمندتر و بزرگ‌تری را انتخاب کنند که با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی ارائه می‌شود. با این حال، وان پلاس قیمت وان پلاس ۹ آر تی در هند را نه تایید و نه رد کرده است. علاوه بر این، لیست نشان می دهد که گوشی وان پلاس ۹ آر تی در رنگ های نقره ای و مشکی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

معرفی گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی ، قیمت و تاریخ عرضه در بازار هند - چیکاو

یک گزارش قبلی ادعا می کند که وان پلاس ۹ آر تی از 17 ژانویه و در طول فروش روز جمهوری بزرگ در آمازون در هند به فروش می رسد. می‌توانید استریم زنده رویداد رونمایی و معرفی آتی وان پلاس را در وب‌سایت رسمی این شرکت تماشا کنید. علاوه بر این، این رویداد به صورت زنده از طریق فیس بوک و توییتر رسمی وان پلاس نیز پخش خواهد شد. رویداد معرفی در تاریخ 15 ژانویه در ساعت 5 بعدازظهر به وقت محلی آغاز می شود. رویداد رونمایی و معرفی وان پلاس وینتر ادیشن نیز به صورت زنده در کانال رسمی یوتیوب این شرکت پخش خواهد شد. برای تماشای ویدیوهای پخش زنده این رویداد می توانید به کانال یوتیوب و سایت این شرکت مراجعه کنید.

  • مشخصات مورد انتظار برای گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی

گوشی وان پلاس ۹ آر تی (OnePlus 9RT) در داخل بدنه از تراشه پرچمدار سال قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 پلتفرم موبایل کوالکام بهره خواهد برد که به طور کاملا مشخص، این پردازنده قادر به ارائه عملکرد بسیار قدرتمندی است. علاوه بر این، این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی نیز در بطن استفاده خواهد کرد و علاوه بر آن از شارژ سریع 65 واتی نیز قادر به پشتیبانی خواهد بود.

در بخش عکاسی نیز می‌توان گفت که گوشی وان پلاس ۹ آر تی می تواند یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 را به عنوان بخشی از حسگرهای ماژول دوربین سه گانه پنل پشتی این گوشی در خود جای دهد. همچنین گفته شده که دوربین اصلی می تواند یک سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی را نیز به همراه خواهد داشت. در بخش پنل جلو نیز گفته می شود که این گوشی به احتمال زیاد یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در حفره هول پانچ بالای نمایشگر پذیرایی خواهد کرد تا کاربران از آن برای تصاویر ساکن و ویدیویی و همچنین انجام تماس های تصویری بهره ببرند.

مشخصات مورد انتظار برای گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی - چیکاو

علاوه بر این، پنل جلویی دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی از نوع سوپر آمولد (AMOLED) نیز خواهد بود که با وضوح فول اچ دی پلاس (Full HD+) بر روی قاب این گوشی جای خواهد گرفت. این نمایشگر دارای یک حفره هول پانچ برای قرار دادن دوربین سلفی خواهد بود که پیشتر به آن اشاره شد.

. علاوه بر این، می توان گفت که نرخ تازه سازی 120 هرتز از دیگر قابلیت های این نمایشگر بوده که به همراه با پشتیبانی از حداکثر روشنایی 1300 نیت ارائه می شود که نشان دهنده یک نمایشگر بسیار چشمگیر با مشخصات عالی است. این گوشی لبه های خمیده وان پلاس ۹ آر تی را با صفحه نمایش تخت جایگزین می کند.

گذشته از این، نسخه هندی این گوشی هوشمند وان پلاس اندروید 11 را با سیستم عامل Oxygen 11 در بالای اجرا می کند. متأسفانه وان پلاس جک 3.5 میلی متری خروجی صدای هدفون را در گوشی وان پلاس ۹ آر تی قرار نداده است. از دیگر ویژگی‌های قابل ‌توجه می‌توان به تنظیم بلندگوی دوگانه استریو مجهز به فناوری دالبی اتموس ( Dolby Atmos) و همچنین استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. از نظر گزینه های اتصال، نیز گوشی وان پلاس ۹ آر تی دارای GPS، WiFi، بلوتوث و دیگر اتصالات مورد نیاز و لازم برای یک گوشی هوشمند در این رده قیمتی خواهد بود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.