وان پلاس ۱۰ پرو ممکن است تا پایان مارس در بازارهای هند و کشورهای اروپایی عرضه شود

همین هفته گذشته، گوشی وان پلاس ۱۰ پرو ( OnePlus 10 Pro) به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت که جانشین گوشی وان پلاس ۹ پرو ( OnePlus 9 Pro) سال گذشته شده و در چین عرضه شد. این دستگاه دارای مشخصات و ویژگی های درجه یک است و احتمالاً تا پایان مارس (اسفند ماه آینده) در هند و اروپا عرضه می شود. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش 91Mobiles، یوگش برار (Yogesh Brar)، افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری، فاش کرده است که گوشی وان پلاس ۱۰ پرو وارد تست خصوصی در هند و اروپا شده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی پرچم‌دار سازنده چینی گوشی‌های هوشمند تا اواسط یا پایان مارس 2022 به بازار عرضه شود. این افشاگر خبرهای فناوری همچنین فاش کرد که گوشی نورد سی ای ۲ مجهز به ۵جی ( Nord CE 2 5G) از مرحله آزمایش خارج شده و انتظار می‌رود در ماه فوریه رونمایی شود. این یک دستگاه میان رده است و اخیراً در یک لیست آنلاین در کنار مدل پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو مشاهده شده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. این گوشی میان رده نیز جانشین گوشی نورد سی ای (Nord CE) اصلی است.

در مورد گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو باید بگوییم که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد LTPO  با وضوح کواد اچ دی پلاس ( QHD+)  و همچنین رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل با نرخ تازه سازی 120 هرتز برای تصویر است. این دستگاه با پردازنده آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) کار می کند و برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از فناوری شارژ سریع 80 واتی سیمی و 50 واتی بی سیم SuperVOOC پشتیبانی می کند. در قسمت پشتی، سیستم دوربین سه گانه با سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX789، سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ و لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده شده است، در حالی که در جلو دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی نورد سی ای ۲ مجهز به ۵جی - چیکاو

متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده است. پس از عرضه در بازار چین، عجیب نیست که این شرکت قصد دارد به زودی آخرین پرچمدار خود را در هند، که یکی از بازارهای بسیار پرجمعیت، بزرگ و کلیدی آن است عرضه کند و همچنین در بازارهای کشورهای اروپا روانه ویترین فروشگاه‌ها کند. اگر چه این گزارش را ممکن است خیلی جدی نگرفت و منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر ماند تا اطلاعات دقیق تر و موثقی در دسترس قرار گیرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.