شیائومی 12 و 12 پرو در گواهینامه مخابرات اندونزی ظاهر شدند که به عرضه جهانی اشاره دارد

شیائومی اخیراً پرچمداران 2022 خود را با نام های شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو ( Xiaomi 12, Xiaomi 12X, and Xiaomi 12 Pro) معرفی کرده است. با این حال، این سری از این گوشی‌ها برای عرضه در بازار چین محدود می شود و شایعات نشان می دهد که این سری ممکن است در ماه فوریه یا مارس (بهمن، اسفند ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱) در بازار جهانی عرضه شود. اکنون، قبل از هر گونه اطلاعیه، این مجموعه در پورتال صدور گواهینامه مخابرات اندونزی ظاهر شده است که نشان می‌دهد به احتمال زیاد جهانی این گوشی‌ها زودتر از زمانی خواهد بود که حدس زده می‌شد. همراه چیکاو باشید.

 مدل های جهانی شیائومی 12 دارای شماره مدل 2201123G برای شیائومی 12 و 2201122G برای 12 پرو هستند. نسخه شیائومی ۱۲ ایکس نیز ممکن است حداقل در حال حاضر وارد بازارهای جهانی نشود. متأسفانه، سایت صدور گواهینامه هیچ مشخصاتی از این سری را فاش نمی کند.

اگر نگاهی به گوشی های عرضه شده در چین بیندازیم، شیائومی 12 دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی سوپر آمولد فول اچ دی پلاس و مدل شیائومی ۱۲ پرو نیز دارای پنل 6.73 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2K است. این دو گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین سه گانه هستند، اما مدل استاندارد یا معمولی این سری دارای ماژل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بعلاوه ۱۳ مگاپیکسلی بعلاوه ۵ مگاپیکسلی است. با این حال مدل پرو دارای ماژول سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی بعلاوه ۵۰ مگاپیکسل بعلاوه ۵۰ مگاپیکسلی است.

این گوشی‌ها در داخل بدنه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) بهره می‌برند که آخرین تراشه پرچمدار کوالکام محسوب می‌شود. گوشی شیائومی ۱۲ پرو از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. نسخه معمولی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ سریع بی سیم 50 واتی است.

رنگ بندی سری 12 شیائومی - چیکاو

از سوی دیگر، مدل پرو دارای باتری کمی بزرگتر 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع سیمی 120 وات و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم 50 واتی است. این گوشی‌ها با اندروید 11 به همراه رابط کاربری MIUI 13 که در بالا اجرا می‌شود، در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.