قیمت و مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ ایکس که به زودی در هند عرضه می شود، فاش شد

شیائومی 12 ایکس که اوایل این هفته در چین عرضه شد، به زودی در هند نیز عرضه خواهد شد. قبل از عرضه این گوشی در هند، اطلاعات انحصاری پیرامون فضای ذخیره سازی و انواع رنگ آن در دسترس قرار گرفته است. گوشی شیائومی 12 ایکس از پردازنده اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد و نمایشگر نرخ رفرش 120 هرتزی دارد. قیمت گوشی شیائومی ۱۲ ایکس در هند به زودی فاش خواهد شد زیرا تاکنون همه کاربران ما متوجه شه‌اند که این دستگاه و همچنین انواع حافظه و رنگ آن در هند عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ ایکس (Xiaomi 12X) به زودی در هند عرضه خواهد شد و علاوه بر افشا قیمت و انواع نسخه‌هایی که در دسترس قرار خواهند گرفت، اطلاعات تازه جدیدی در این زمینه منتشر شده است. شیائومی ۱۲ ایکس اخیراً در کنار گوشی‌های شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گیرند، در چین عرضه شده است. در همین حال، شیائومی ۱۲ ایکس که عضو مقرون به صرفه گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۲ محسوب می‌شود، از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام که در بطن خود جای داده است، قدرت می‌گیرد. این گوشی همراه با نمایشگری که از نرخ نوسازی بالا بهره می‌برد و ویژگی‌های جذاب دیگری را نیز به خود اختصاص داده است، به یک گوشی هوشمند بسیار دوست داشتنی تبدیل شده است. در ادامه گزارش سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی را بررسی می‌کنیم.

صفحه نمایش و پنل پشتی شیائومی ۱۲ ایکس - چیکاو

بر اساس یک گزارش اختصاصی که سایت 91Mobiles به نقل از «منابع صنعت» منتشر کرده است، شیائومی ۱۲X قرار است در هند عرضه شود. این گزارش در ادامه نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ ایکس با ۸ گیگابایت رم و گزینه‌های حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ و همچنین۲۵۶ گیگابایتی برای انتخاب در دسترس خواهد بود. شیائومی ۱۲ ایکس در رنگ‌های بنفش، آبی و خاکستری عرضه می‌شود و انتظار می‌رود قیمتی زیر ۴۰۰۰۰ روپیه (در حدود ۵۳۷ دلار آمریکا) داشته باشد.

ضخامت شیائومی ۱۲ ایکس ۸.۲ میلی متر و وزن آن ۱۷۶ گرم است. صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس دارد که از نرخ رفرش تا ۱۲۰ هرتز برای تصویر استفاده می‌کنند و علاوه بر این از فناوری دالبی ویژن Dolby Vision و همچنین HDR10+  پشتیبانی می‌کند. بر روی صفحه نمایش این گوشی گوریلا گلس ویکتوس کشیده شده تا در برابر خط و خش مقاوم باشد.

شیائومی ۱۲ ایکس از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می گیرد که این تراشه یک  پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بوده و همچنین با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ جفت شده است تا برای پردازش محتوای تصویری قدرت لازم را برای کاربران به ارمغان آورد. این گوشی هوشمند شیائومی دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود و می‌تواند در هر زمینه‌ای حتی گیم نیز قدرت بسیاری خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی رابط کاربری جدید و اختصاصی شیائومی MIUI 13 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌کند.

در مورد دوربین‌های پشتی و سلفی این گوشی می‌توان گفت که گوشی شیائومی ۱۲ در پنل پشتی از ماژول دوربین سه گانه بهره می‌برد که برای دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۹ و OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر۹ را به خدمت می‌گیرد.، ضمن ان که یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید۱۲۳ درجه و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز حسگر اصلی این گوشی را یاری خواهند کرد. دوربین پشتی قادر به فیلمبرداری با کیفیت 8K با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه و همچنین با فرمت 4K UHD با حداکثر سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است. در قسمت جلو نیز برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و همچنین تماس های تصویری از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

رنگ بندی و ماژول دوربین شیائومی ۱۲ ایکس - چیکاو

این گوشی دارای بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط شرکت بسیار معروف و معتبر هارمن کاردون است و همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در زیر صفحه نمایش آن از نظر پنهان شده است. شیائومی ۱۲ ایکس برای تأمین انرژی مورد نیاز خود به یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی شیائومی 12 ایکس در رنگ‌های بنفش، آبی و خاکستری عرضه می‌شود و انتظار می‌رود قیمتی زیر 40000 روپیه (در حدود ۵۳۷ دلار آمریکا) و احتمالا بین ۳۱۹۹۹ روپیه (در حدود ۴۳۰ دلار) تا ۳۷۵۰۰ روپیه (در حدود ۵۰۳ دلار) داشته باشد.

منبع digit 91mobiles
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.