اوپو سرانجام پس از چندین سال تحقیق و توسعه گوشی تاشوی خود را معرفی کرد

اوپو سرانجام پس از چندین سال تحقیق و توسعه، اولین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کرد. تا قبل از معرفی این دستگاه خبرهای زیادی از مشخصات این گوشی هوشمند تاشوی اوپو فاش نشده بود و تصور هم نمی‌شد که اوپو بتواند در آخرین ماه سال جاری میلادی هم که شده این گوشی هوشمند کتابی شکل خود را معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

لیو زوهو (Liu Zuohu)، مدیر تولید اوپو، هنگام معرفی این گوشی هوشمند گفت که گوشی هوشمند اوپو فایند ان (Oppo Find N) با نسبت تاشو عالی عرضه می‌شود. تا شدن این دستگاه تجربه دو صفحه نمایش داخلی و خارجی را در نظر می‌گیرد. در حالت بسته، گوشی اوپو فایند ان یک صفحه نمایش خارجی کوچک ۵.۴۹ اینچی در جلو دارد. اگرچه اندازه کلی این دستگاه در حالت تا شده کوچک است، اما حس لغزش بهتری را به ارمغان می‌آورد و برای جابجایی آن با یک دست نیاز به هیچگونه فشاری نیست.

  • چه چیز دیگری در دنیای تاشوها در حال وقوع است؟

با این حال، در حالت باز، گوشی هوشمند تاشو اوپو فایند ان دارای صفحه نمایش ۷.۱ اینچی فوق العاده بزرگ است. این نمایشگر از صفحه نمایش‌های  سامسونگ E5 استفاده می‌کند و با وضوح ۱۷۹۲ در ۱۹۲۰ ارائه می‌شود. علاوه بر این، این گوشی هوشمند تاشو از نرخ تازه سازی  بالای ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی می‌کند.

 همچنین، علاوه بر آن، صفحه نمایش این گوشی تاشوی اوپو  از تنظیم نرخ تازه‌سازی خودکار LTPO بین ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. یعنی هنگامی که محتوایی که کاربر پخش می‌کند یک محتوای ساکن و بدون حرکت باشد، مانند عکس ها و تصاویر، نرخ تازه سازی تصویر تا ۱ هرتز که معادل یک تصویر در ۱ ثانیه است، کاهش می‌یابد اما در محتواهایی که دارای سرعت زیاد هستند مانند برنامه‌های گیم، این نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز یعنی ۱۲۰ تصویر در یک ثانیه افزایش می‌یابد تا بتواند برای کاربر تصاویری بسیار نرم و روان را ارائه دهد. استفاده از نرخ تازه سازی متغیر علاوه بر این که در مصرف برق باتری نیز صرفه جویی می کند، از داغ شدن زیاد تراشه‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

این گوشی هوشمند تاشوی اوپو که مانند یک کتاب باز و بسته می‌شود، شبیه گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ عمل می‌کند. نسبت صفحه نمایش در این گوشی هوشمند اوپو ۸.۴ به ۹ در نظر گرفته شده است. پوسته پشتی این دستگاه از طراحی سطح خمیده میکرو سه بعدی استفاده می‌کند که متناسب با خط کف دست است. گوشی اوپو فایند ان همچنین دارای یک لولای مهره‌ای دقیق با ۱۲۵ پتنت فنی است. شرح رویداد معرفی و همچنین مشخصات کامل گوشی هوشمند تاشوی اوپو فایند ان در مقاله‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.