مشخصات گوشی تاشو اوپو فاش شد، نمایشگر ۸ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد

گوشی‌های تاشو که سامسونگ هم اکنون نسل سوم آن‌ها را عرضه کرده است و همچنین با استقبال بی نظیر کاربران رو به رو شده‌اند، توجه سایر شرکت‌ها را نیز به خود جلب کرده‌اند تا جایی که حتی اپل که شرکتی بسیار محافظه کار است و معمولاً با چند سال تأخیر از فناوری‌های نوین در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، اکنون خیز برداشته تا در سال ۲۰۲۳ یا حتی زودتر از آن، گوشی تاشو تولید و روانه بازار کند. همراه چیکاو باشید.

سایر شرکت‌ها نیز همچون هواوی، شیائومی، ریلمی و دیگران نیز یا تاکنون موفق شده‌اند تا گوشی تاشویی با برند خود در بازار عرضه کنند یا در حال طراحی بوده و تولید چنین گوشی هوشمندی را در دست ساخت دارند. اکنون خبر می‌رسد که اوپو نیز به طور عملی به این دسته از شرکت‌ها پیوسته و در حال طراحی و ساخت گوشی هوشمند تاشو با برند خود است.

مشخصات گوشی تاشو اوپو - چیکاو

اوپو مدت‌ها قبل ورود خود را به بازی تولید گوشی هوشمند تاشو اعلام کرد اما آنچنان عزم راسخی که نشان دهد این شرکت به طور جدی در حال طراحی یا سخت این نوع گوشی باشد از سوی این شرکت مشاهده نشد. هرچند که اولین بار نمونه اولیه گوشی تاشوی این شرکت در سال ۲۰۱۹ مشاهده گردید و از آن زمان تاکنون نیز چندین شایعه در مورد فعالیت این برند برای تولید این نوع دستگاه به گوش رسیده اما هر بار پس مدتی چنین خبرهایی به دست فراموشی سپرده شده است.

پنل جلویی گوشی تاشو اوپو - چیکاو

اما در حال حاضر گویا این شرکت تصمیم جدی‌تری در این مورد اتخاذ کرده است و قصد دارد عزم خود را برای ساخت گوشی تاشو جزم کند. اکنون، سایت دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) که منبعی قابل اعتماد برای افشاء خبرهای دنیای فناوری به شمار می‌رود، در گزارشی اعلام کرده است که اوپو در حال ساخت گوشی تاشو است و در اینجا پارامترهای اساسی تلفن تاشو آینده‌ی اوپو را نیز در دسترس قرار می‌دهد.

صفحه نمایش منعطف گوشی تاشو اوپو - چیکاو

گفته می‌شود این تلفن تاشوی اوپو شبیه به گوشی هوشمند تاشوی میت ایکس ۲ هواوی (Huawei’s Mate X2) (تصویر بعدی) است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش سوپر آمولد خواهد بود و سایز نمایشگر نیز احتمالا باید در حدود ۷.۸ تا ۸ اینچی باشد. گفته می‌شود که این پنل توسط شرکت چینی BOE تولید می‌شود و دارای وضوح فول اچ دی پلاس بوده و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند تاشوی میت ایکس ۲ هواوی - چیکاو

همچنین علاوه براین گفته شده که در پنل جلو یک دوربین با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی جای خواهد گرفت و در پنل پشتی نیز برای دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند تاشوی اوپو می‌توان به حسگر اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد. این گوشی اوپو رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی ColorOS 12  را در بالای اندروید ۱۱ اجرا خواهد کرد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.