گفته می شود اولین گوشی تاشو اوپو ماه آینده عرضه می شود

مدت‌هاست که شایعه شده اوپو بر روی اولین تلفن هوشمند تاشو خود کار می‌کند و همیشه شایعات می‌گفتند که این شرکت گوشی تاشوی خود را در مقطعی از سال جاری میلادی عرضه می‌کند. برخی از شایعات حتی به معرفی آن در نیم سال اول ۲۰۲۱ اشاره می‌کردند اما این اتفاق هرگز نیفتاد. اکنون هم امیدوار هستند که تا قبل از پایان سال جاری اوپو این گوشی تاشوی خود را به طور رسمی معرفی کند. البته هنوز تا پایان سال فرصت زیادی باقی مانده و می‌توان امیدوار بود که این کار انجام شود. همراه چیکاو باشید.                                                                                                      

در واقع، طبق جدیدترین شایعات، باید انتظار داشته باشیم که این گوشی تاشو در ماه نوامبر (آبان  – آذر) معرفی شود.  آن طور که شایعات اعلام می کنند، این گوشی تاشو اوپو ظاهراً دارای صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی تاشو با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری LTPO است، که احتمالاً به این معنی است که توسط سامسونگ دیسپلی ساخته می‌شود. این تلفن از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 888) قدرت می‌گیرد، که با توجه به زمان معرفی این گوشی حرکت عجیبی است، زیرا پردازنده  جانشین اسنپدراگون ۸۸۸ باید در ماه دسامبر (آذر – دی) رونمایی شود، زیرا یک یا دو گوشی که برای بازار چین تا پایان امسال به طور رسمی معرفی خواهند شد، از این پردازنده جدید استفاده خواهند کرد.

صفحه نمایش اولین گوشی تاشو اوپو - چیکاو

به هر حال، افشا کننده اطلاعات امروز درباره این شایعه به این امر نیز اشاره دارد که این گوشی تاشوی اوپو دستگاهی چندان هم ارزان قیمت نخواهد بود. البته این موضوع چندان عجیب و تعجب‌آور هم نیست. نکته دیگر این که تاکنون هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است که آیا این گوشی تاشوی اوپو در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا فقط در داخل چین به فروش می‌رسد. به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این گوشی مانند گوشی تاشوی شیائومی می میکس ۴ فقط در بازار چین عرضه می‌شود یا در بازارهای گسترده‌تر سایر مناطق نیز  به فروش خواهد رسید.

 اولین گوشی تاشو اوپو مشکی - چیکاو

شایعات قبلی در مورد گوشی هوشمند تاشو اوپو حکایت از این داشتند که این تلفن تاشو با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی در پشت گوشی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و همچنین حسگر اثر انگشت در لبه تلفن در بازار عرضه خواهد شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.