سامسونگ ایالات متحده زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را در رویداد زمستانی با تخفیف ویژه عرضه می کند

سامسونگ امروز کمپین خرید زمستانی خود را در ایالات متحده کلید زد. از امروز خریداران می‌توانند گوشی‌های هوشمند تاشوی این شرکت را خریداری کنند. این تاشوها شامل جدیدترین گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ می‌شود. خریداران این دستگاه‌ها در هنگام خرید این گوشی‌های هوشمند سامسونگ به همراه دستگاه خریداری شده هدایای نفیسی را نیز دریافت خواهند کرد که به نظر می‌رسد معاله‌ای دوسر برد برای هر دو طرف هم خریدار و هم فروشنده خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

از امروز وقتی کاربران یکی از جدیدترین تاشوهای شرکت را خریداری کنند علاوه بر دریافت تخفیف‌هایی را که این شرکت برای خریداران آمریکایی اعلام کرده است، هزینه‌های رایگان و همچنین امکان ارزش‌های مبادله‌ای افزایش یافته را نیز برای خریداران امکان‌پذیر می‌کند. اما این موضوع به چه معنا است؟

خرید این گوشی‌های تاشوی هوشمند در مجموعه تبلیغات یک روزه انجام می‌شود و شامل گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ امی‌گردد و مدت زمانی که خریدار فرصت دارد تا آن را بخرد فقط ۲۴ ساعت است. خریدارانی که در این طرح شرکت کنند و یکی از دو گوشی فوق را انتخاب و خریداری کنند، در ابتدا می‌توانند از ۱۵۰ دلار تخفیف برخوردار شوند. علاوه بر تخفیف نقدی فوق، یک کیف چرمی رایگان در رنگ دلخواه و یک جفت هدفون استریو کاملاً بی سیم واقعی گلکسی بادز ۲ مجهز به فناوری نویز کنسلینگ فعال (Galaxy Buds 2 TWS) دیگر هدیه این معامله است.

صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 - چیکاو

 و اما ارزش مبادله‌ای چیست؟ در این طرح علاوه بر تخفیف نقدی و هدایای رایگان این شرکت، کاربران می‌توانند تلفن هوشمند قدیمی خود را نیز تحویل دهند و در عوض آن مبلغ ۹۰۰ دلار اعتبار دریافت کنند. به عبارت دیگر سامسونگ گوشی هوشمند قدیمی کاربر را نیز به قیمت ۹۰۰ دلار از او خریداری می‌کند. البته مبادله یا معاوضه گوشی هوشمند قدیمی به صورت اختیاری انجام می‌شود و در صورتی که خریداران تمایل به فروش یا معاوضه گوشی قدیمی خود نداشته باشد، هیچ اشکالی ندارد. در هر دو صورت این یک معامله و خرید بسیار جذاب و سودمند برای خریدار است.

این گوشی پرچمدار تاشو در هر دو ظرفیت حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و همچنین هر سه رنگ فانتوم – مشکی، سبز، نقره‌ای در دسترس قرار دارد. این برنامه در آمریکا به صورت روزانه انجام می‌گیرد و اعتبار و فرصت خرید برای خریداران فقط یک روز یا به عبارتی فقط ۲۴ ساعت است که هر روز از ساعت ۱۲ ظهر شروع شده و تا ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه روز بعد ادامه خواهد داشت و فقط در وب سایت ایالات متحده سامسونگ در دسترس است.

نکته قابل ذکر ماجرا در اینجا است که این شرکت هر روز کالاها و محصولات مختلفی را برای خرید با تخفیف و مبادله یا معاوضه با گوشی هوشمند قدیمی اعلام می کند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.