مشخصات ایسوس راگ فون ۵ آلتیمت که در ۲۶ دسامبر در فلیپ کارت عرضه می شود فاش شد

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۵ آلتیمت (Asus ROG Phone 5 Ultimate)e دارای حافظه ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. این طور که گفته شده، این  گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس قرار شده است تا به طور انحصاری فقط از طریق فروشگاه اینترنتی و آنلاین فلیپ کارت (Flipkart)  در کشور هند در دسترس کاربران و خریداران قرار گیرد و به فروش برسد. همراه چیکاو باشید.

ایسوس اولین نسخه برتر گوشی هوشمند گیمینگ خود را با نام گوشی هوشمند گیمینگ راگ فون ۵ آلتیمت را در هند به فروش می‌رساند. گوشی راگ فون ۵ آلتیمت از ۲۶ دسامبر (۵ دی ماه جاری)  فروش خود را در فروشگاه اینترنتی و آنلاین فلیپ کارد آغاز می‌کند و فروش آن از ظهر همان روز نیز آغاز می‌شود.

 این گوشی گیمینگ و قدرتمند ایسوس که دارای ۱۸ گیگابایت رم است، نه تنها یک دستگاه ارزان قیمت نیست بلکه از برچسب قیمتی ۷۹۹۹۹ روپیه (در حدود ۱۰۷۵ دلار آمریکا) برخوردار شده است.

گوشی گیمینگ راگ فون ۵ آلتیمت از پردازنده پرچمدار پیشین کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم موبایل قدرت می‌گیرد و با ۱۸ گیگابایت حافظه رم جفت شده است. راگ فون ۵ آلتیمت ایسوس اولین گوشی هوشمند جهان با ۱۸ گیگابایت رم است و انتظار می‌رود که فروش آن به زودی آغاز شود. گوشی راگ فون ۵ آلتیمت ایسوس یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار امسال است.

مشخصات و ویژگی های ایسوس راگ فون ۵ آلتیمت - چیکاو

  • مشخصات و ویژگی های ایسوس راگ فون ۵ آلتیمت

این گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۵ آلتیمت دارای یک صفحه نمایش تک رنگ از نوع پی مولد (PMOLED) در پشت است که با شیشه پشت مات و رنگ سفید طوفانی دستگاه مطابقت دارد.

صفحه نمایش پی مولد مانند پسر عموهای سوپر آمولد خود به نور پس‌زمینه نیازی ندارند و بنابراین مصرف انرژی بالایی دارند. نمادهای کنتراست بالا در پس‌زمینه مشکی خالص، ظاهر تک‌رنگ برتری را ایجاد می‌کنند.

این گوشی مخصوص گیم ایسوس همچنین از Air Triggers ایسوس پشتیبانی می‌کند که به گیمرها اجازه می‌دهد تا از ۱۰ ورودی کنترل حرکتی استفاده کنند و همچنین می‌توان آن را سفارشی سازی کرد. صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز برای تصویر پشتیبانی می کند. این نمایشگر سوپر آمولد که ساخت برند سامسونگ دیسپلی است، از تأخیر بسیار کم لمسی ۲۴.۳ میلی‌ثانیه با دقت رنگ بالا و  از پخش +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

پنل پشتی و صفحه نمایش ایسوس راگ فون ۵ آلتیمت - چیکاو

علاوه بر این، این گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و همان طور که قبلا ذکر شد، دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است. علاوه بر آن، همچنین دارای جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون است و در ضمن، آمپ یا تقویت کننده صدای هدفون و همچنین  DAC ESS Saber در داخل آن تعبیه شده است. از نظر ماژول دوربین پنل پشتی نیز در این گوشی از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود و در کنار آن دو حسگر دیگر نیز وجود دارد که یکی لنز  ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید خواهد بود و دیگری نیز یک حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو در این ماژول تعبیه خواهد شد.

در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است. حافظه ذخیره سازی داخلی این گوشی نیز  ۵۱۲ گیگابایت است.

به هر حال، ویژگی‌های این دستگاه بازی واقعاً به همین جا ختم نمی‌شود. این دستگاه همچنین دارای یک بسته‌بندی منحصر به فرد «جعبه مهمات» است که امکان تجربه جعبه گشایی واقعیت افزوده(AR) را فراهم می‌کند. شما همچنین آداپتور ۳۰ واتی ROG HyperCharge را از ایسوس به همراه ROG Aero Case، ROG AeroCooler 5  و دکمه‌های ماشه فیزیکی را نیز دریافت می‌کنید.

در بخش لوازم جانبی، گیمرها همچنین می‌توانند AeroActive Cooler ۵ را به طور جداگانه با قیمت ۳۰۰ دلار خریداری کنند. ۲۹۹۹، در حالی که گیم پد ROG Kunai و هدست هسته ROG Cetra II قیمتی معادل روپیه دارند. ۹۹۹۹ و روپیه ۳۹۹۹.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.