مشخصات گوشی هوشمند راگ فون ۵ اس ایسوس فاش شد

شایعات می‌گویند راگ فون ۵ اس ایسوس که قرار است در ۲۵ مرداد به طور رسمی معرفی شود، نسبت به راگ فون ۵ اصلی بهبودهای زیادی نخواهد داشت. این گوشی قرار است با دو تغییر در تراشه‌ی اصلی و میزان رم در بازار عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

اکنون که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام با رونمایی رسمی از گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۴ از حالت استفاده‌ی اختصاصی خارج شده است، به نظر می‌رسد که سایر شرکت‌ها برای استفاده از تراشه‌ی جدید نیز صبر نمی‌کنند. بر اساس برخی از خبرهای جدیدی که امروز افشا شده‌اند، ایسوس در این فهرست، در میان اولین شرکت‌های متقاضی برای دریافت این تراشه قرار دارد.

در صورت صحت شایعات، می‌توان انتظار داشت که گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس (Asus ROG Phone 5S) در 16 آگوست (۲۵ مرداد جاری) به طور رسمی معرفی شود. همان طور که از قبل می‌دانیم، افزودن فقط حرف « S» به نام دستگاهی که از قبل موجود است، نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید ایسوس یک آپدیت خیلی بزرگی را نسبت به دستگاه موجود یعنی راگ فون ۵ ( ROG Phone 5) که در آوریل (فروردین) گذشته عرضه شد، به دست نمی‌آورد.

Asus ROG Phone 5S - چیکاو

در واقع، به نظر می‌رسد تنها دو پیشرفت را تجربه خواهد کرد که یکی استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام در عوض اسنپدراگون ۸۸۸ (غیر پلاس) خواهد بود و دیگری نیز تغییر مقدار رم خواهد بود که احتمالاً میزان آن بیشتر می‌شود.

ظاهراً تنها دو نسخه از راگ فون ۵ اس ( ROG Phone 5S) برای فروش عرضه خواهد شد که یک نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی و دیگری با 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود.

سایر مشخصات فاش شده عبارتند از صفحه نمایش اولد ۱۴۴ هرتزی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 65 واتی، اما همه این ویژگی‌ها در مدل راگ فون ۵ اصلی از قبل وجود دارد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.