تاریخ معرفی و عرضه گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ در بازار مشخص شد

گزارش اخیر Sammobile ادعا می‌کند که گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای (Samsung Galaxy S21 FE) یا همان نسخه مخصوص هواداران سامسونگ قرار است در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی  CES که بین ۵ تا ۸ ژانویه (۱۵ تا ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰) در لاس‌وگاس – Las Vegas  برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی شود. اکنون، افشای اطلاعاتی جدید توسط جان پروسر Jon Prosser، افشاگر  قابل اعتماد خبرهای دنیای فناوری، تاریخ دقیق معرفی و همچنین تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ را فاش کرده است.  همراه چیکاو باشید.

 طبق گفته‌های پروسر، سامسونگ رویداد آنپکد را برای گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ ( ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که فروش آن از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه) بدون هیچ دوره پیش‌سفارشی آغاز شود. در مورد قیمت گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران هیچگونه برچسب قیمتی مشخص نشده است.

منبع اطلاعات همچنین فاش کرد که سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز در ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی در ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۸ دی) معرفی می‌شود. پیش فروش سری اس ۲۲ احتمالاً در همان روز انجام خواهد شد. گوشی‌های سری اس ۲۲ سامسونگ از ۱۸ فوریه برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

نسخه فن ادیشن گلکسی اس ۲۱ - چیکاو

شایعات پیرامون نسخه فن ادیشن گلکسی اس ۲۱ نشان می‌دهد که این گوشی به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد مجهز شده است که وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند سامسونگ بسته به بازار، می‌تواند با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام یا اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ در دسترس قرار گیرد. علاوه بر این گفته می‌شود که تلفن نسخه هواداران سامسونگ ممکن است با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ در پنل جلو دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری خواهد داشت و در پنل پشتی نیز از ماژول دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند برای تأمین انرژی نیز از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.