گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 معرفی می شود

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ ای اف یا نسخه مخصوص هواداران سامسونگ (Samsung Galaxy S21 EF)، شاید به اندازه بیش از گوشی‌های یک سری چندگانه پرچمداران سامسونگ حواشی داشته است. در طی چند ماه گذشته بارها گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد معرفی یا انصراف سامسونگ از تولید این گوشی منتشر شده است. این گوشی برای معرفی نیز  بارها با تاخیر مواجه شده است. البته سامسونگ هیچگاه گزارش‌های منتشر شده را تأیید نکرده است. همراه چیکاو باشید.

انتظار می‌رفت این گوشی در تابستان گذشته به صورت رسمی عرضه شود، اما پس از چند بار تاخیر در رونمایی، شایعاتی در مورد کنسل شدن ساخت و عرضه آن منتشر شد. با این حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این گوشی همچنان در حال برنامه‌ریزی برای عرضه قرار دارد، اما رونمایی از آن تا ژانویه ۲۰۲۲ (دی ماه ۱۴۰۰) به تعویق افتاده است.  

اکنون، اما گزارش‌های جدیدی درباره این گوشی منتشر شده که می‌گویند گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن سامسونگ به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. طبق آخرین گزارش معتبر منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران را ممکن است در جریان نمایشگاه CES 2022 که در ژانویه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد، عرضه کند.

برگزاری نمایشگاه Consumer Electronics (CES 2022) از تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه ۲۰۲۲ (چهارشنبه ۱۵  تا ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. این نمایشگاه در لاس وگاس آمریکا ( Las Vegas) برگزار می‌شود.

رنگ بندی گلکسی اس ۲۱ اف ای - چیکاو

اگر بشود به گزارش‌ها اعتماد کرد، می‌گویندکه گلکسی اس ۲۱ اف ای می‌تواند در روزهای اولیه برگزاری نمایشگاه CES به طور رسمی معرفی شود. البته این خبر باز با شایعاتی که قبلا در این مورد منتشر شده‌ و به این اشاره می‌کنند که این گوشی در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه) معرفی خواهد شد، در تضاد است.

آن طور که از برنامه‌های سامسونگ برای معرفی گوشی‌های هوشمند آن در سال‌های قبل می‌توان سراغ داشت، این شرکت به طور معمول گوشی‌های هوشمند خود را در نمایشگاه CES معرفی نمی‌کند. حتی زمانی که این شرکت در ژانویه سال گذشته مجموعه گوشی‌های گلکسی اس ۲۱  خود را معرفی کرد، غول کره جنوبی چند روز پس از نمایشگاه CES میزبان رویداد گلکسی انپکد (Galaxy Unpacked) خود بود. با این حال، این شرکت برخی از ابزارها و لوازم خانگی خود را در نمایشگاه (Consumer Electronics Show) یا به طور خلاصه CES به نمایش می‌گذارد.

اکنون موضوعی که در اینجا مطرح می‌شود و به دلیل آن احتمال داده می‌شود که سامسونگ برخلاف رویه جاری همیشگی خود گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن خود را در این نمایشگاه معرفی کند، شاید به این علت باشد که این غول فناوری کره بتواند عرضه نسل بعدی پرچمدار سری S خود، یعنی سری گلکسی اس ۲۲ را به بازه زمانی معمول خود در رویداد گلکسی انپکد در ماه فوریه (بهمن ماه) منتقل کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن سامسونگ - چیکاو

در مورد مشخصات این گوشی نیز انتظار می‌رود که تلفن گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد باشد و از وضوح فول اچ دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصاویر پشتیبانی کند. صفحه نمایش این گوشی از حفره هول پانچ استفاده خواهد کرد تا دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل آن جای گیرد.

همچنین انتظار می‌رود این دستگاه در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه برخوردار شود و همچنین برای برای تآمین انرژی مورد نیاز از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.