کیس های رسمی گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ در یک وب سایت خرده فروشی مشاهده شد

جزئیات کلیدی در مورد طراحی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای یا فن ادیشن  (Samsung Galaxy S21 FE) که به گلکسی اس ۲۱ نسخه ویژه طرفداران سامسونگ نیز معروف است، از طریق قاب‌های رسمی که برای این گوشی هوشمند سامسونگ تولید شده‌اند، فاش شده است. گوشی هوشمند آینده گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن که خیلی وقت پیش قرار بود عرضه شود اما به دلیل کمبود تراشه، سامسونگ ترجیح داد تا عرضه آن را به تأخیر بیندازد، اکنون بار دیگر به صدر اخبار فناوری بازگشته است. همراه چیکاو باشید.

به طور معمول خبرهای سریالی پیرامون این گوشی هوشمند سامسونگ هر چند وقت یک بار نام این گوشی را در تیتر خبرها قرار می‌دهد اما اکنون گویا به طور کامل مسجل شده است که این گوشی مخصوص هواداران که اتفاقاً کاربران زیادی منتظر عرضه آن هستند، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در اولین روزهای ماه اول سال میلادی آتی به طور رسمی رونمایی خواهد شد و بلافاصله و بدون تأخیر نیز روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد گردید.

 این گوشی بار دیگر اخیراً در معرض چندین افشاگری قرار گرفته است. گزارش‌های قبلی که قبلاً مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کردند، هیچ گاه از سوی سامسونگ نه مورد تأیید قرار گرفت و نه رد شد با این حال سکوت شرکت غول فناوری کره جنوبی را شاید بتوان بیشتر به رضایت تعبیر کرد.

علیرغم‌عدم تایید رسمی، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای در قالب برخی تصاویر به صورت آنلاین منتشر شده است. در حالی که هنوز چیزی زیادی مشخص نشده است، گوشی هوشمند آینده چندین بار در فضای مجازی به صورت آنلاین ظاهر شده است. ماه گذشته، برخی از تصاویر دقیق از این تلفن هوشمند به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که به ما اجازه می‌داد تا نگاهی اجمالی به ظاهر بیرونی دستگاه داشته باشیم. بار دیگر، طراحی گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ توسط خرده‌فروش بریتانیایی به نام BOX افشا شد که این مورد در سایت معتبر دنیای فناوری (GSM Arena)نیز منتشر شد.

طراحی کیس‌های رسمی برای گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه اف ای سامسونگ - چیکاو

  • طراحی کیس‌های رسمی برای گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه اف ای سامسونگ

قاب‌های رسمی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ در وب‌سایت خرده‌فروشی بریتانیا، باکس، مشاهده شده است. این تصاویر از طریق قاب‌های Clear Standing Cover، Silicone Cover، Clear View Cover نگاه دقیق‌تری به گوشی آینده ارائه می‌دهند. هرچند که این موارد معمولی به نظر می‌رسند اما بر اساس گزارش TechRadar، شرکت کره جنوبی آن‌ها را با گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود عرضه می‌کند.

علاوه بر این، تصاویر ارسال شده در وب‌سایت خرده‌فروشی با ارائه نگاهی دقیق‌تر به طراحی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن، افشای اطلاعات قبلی را تأیید می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که صفحه نمایش گوشی دارای یک حفره هول پانچ در بالا برای قرار دادن دوربین سلفی باشد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که در پنل پشتی نیز از ماژول سه گانه برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد. برای یادآوری خاطر نشان می‌شود که  گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی در رنگ‌های سبز، بنفش، مشکی و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • اطلاعات بیشتری از محیط و ظاهر گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن سامسونگ افشا می‌شود

تصاویر و جزئیات کلیدی در مورد تلفن‌های هوشمند آینده معمولاً در اینترنت به شکل تصاویر لو رفته ظاهر می‌شوند. جدای از آن، شایعات معمولاً پیش از عرضه گوشی‌های هوشمند، گمانه زنی‌های زیادی را مطرح می‌کنند. به همین ترتیب، جزئیات زیادی در مورد مشخصات، قابلیت‌ها و امکاناتی که گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن ارائه خواهد داد، پیش از این و قبل از معرفی یا عرضه این تلفن هوشمند سامسونگ به صورت آنلاین به گردش در آمده‌اند. این موارد در درجه اول به دلیل تاخیر در عرضه گوشی است.

اطلاعات بیشتری از محیط و ظاهر گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن سامسونگ افشا می‌شود - چیکاو

چندی پیش، جزئیاتی در مورد قیمت گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن فاش شد. طبق گزارشات، گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ دارای برچسب قیمتی مشابه با مدل قبلی خود، گلکسی اس ۲۰ اف ای خواهد بود. به عبارت دیگر، احتمال داده می‌شود که این گوشی سامسونگ با قیمت ۶۹۹ دلار / ۶۹۹ پوند / ۱۱۴۹ دلار استرالیا به فروش برسد. گذشته از این، برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این گوشی می‌تواند در کشورهای اروپایی ۶۴۹ یورو هزینه داشته باشد. ضمن این که هیچ کمبودی در تصاویر لو رفته از گوشی هوشمند آینده سامسونگ وجود ندارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.