تعداد گوشی برنامه ریزی شده برای پیش فروش موتو اج ۳۰ ایکس در چین به اتمام رسید

چند روز پیش، موتورولا به طور رسمی از معرفی و پیش فروش گوشی هوشمند پرچمدار موتورولا موتو اج ۳۰ ایکس (Moto Edge X) در چین خبر داد. اکنون شرکت موتورولا این گوشی را به طور رسمی معرفی کرده است. گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ به اولین دستگاه در جهان تبدیل شده است که از پردازنده جدید پرچمدار معرفی شده کوالکام  یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC ) پشتیبانی می‌کند. علاوه براین، همچنین اولین گوشی هوشمند در بازار گوشی‌های هوشمند جهان است که از لنز ۶۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید.

شرکت موتورولا بلافاصله پس از معرفی این گوشی، برنامه پیش فروش آن را برای بازار چین اعلام کرد. اکنون، چن جین (Chen Jin)، مدیر کل بخش تجارت تلفن همراه لنوو در چین فاش کرده است که پیش فروش گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ بسته شده است زیرا تمام تعداد گوشی‌هایی را که برای این منظور در نظر گرفته شده بود، در برنامه پیش فروش که با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شده، به فروش رسیده است.

او در مورد رقم دقیق گوشی‌هایی که در این برنامه پیش فروش، از سوی کاربران خریداری شده است عددی را اعلام نکرد اما در این باره توضیح داد که این شرکت موجودی پنج رقمی جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار موتورولا را برای پیش فروش در نظر گرفته بوده است که تمام آن تعداد گوشی هوشمند تاکنون به فروش رسیده است، در نتیجه به همین دلیل این شرکت به طور موقت برنامه پیش فروش‌ این گوشی هوشمند موتورولا را تعطیل می‌کند.

رنگ بندی گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ - چیکاو

 فروش گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا در ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) با قیمت ۲۹۹۹ یوان (در حدود ۴۳۰ دلار آمریکا) آغاز خواهد شد. با توجه به این موضوع که شرکت شیائومی نیز قصد دارد تا در اواخر ماه جاری نسل بعدی گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی خود را معرفی کند که با توجه با شایعات و همچنین تأیید این شرکت، گوشی شیائومی ۱۲ نیز قرار است که پردازنده پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون  نسل ۱ را در داخل بدنه استفاده کند. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به زودی برای خرید در دسترس کاربران قرار گیرد.

گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ دارای صفحه نمایش سوپر آمولد منعطف بوده و اندازه  قطر صفحه نمایش آن نیز  ۶.۷ اینچ است که از نرخ تازه‌سازی بسیار زیاد ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی تا ۵۷۶ هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و حداکثر تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ - چیکاو

 گوشی پرچمدار موتورولا در پنل پشتی از یک ماژول سه‌گانه بهره می‌برد که شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی OmniVision OV50A، دارد و یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض JN150 سامسونگ و یک سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسلی OmniVision OV20BTB نیز دو حسگر دیگر این ماژول دوربین هستند.

 این گوشی هوشمند برای گرفتن عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری نیز از یک لنز واقعا تحسین برانگیز و بسیار قدرتمند با کیفیت ۶۰ مگاپیکسلی در قسمت بالای پنل نمایشگر جلو بهره می‌برد که تاکنون هیچ گوشی هوشمند دیگری با چنین حسگری برای دوربین سلفی عرضه نشده و این گوشی را به عنوان اولین تلفن هوشمند در بازار معرفی می‌کند که از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند.

گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ سفید - چیکاو

گوشی پرچمدار جدید موتورولا این سیستم عامل MYUI 3.0 را مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و رابط بصری کاملا جدیدی را به ارمغان می‌آورد. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند نیز  توسط یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.