موتورولا از موتو اج ایکس ۳۰ نسخه ای با دوربین ۶۰ مگاپیکسلی در زیر صفحه نمایش نیز عرضه می کند

سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال حاضر از یک نگرانی بزرگ رنج می‌برند و مدام در استرس به سر می‌برند. آنان از این ترس دارند که مبادا شرکت‌های رقیب در استفاده از فناوری استفاده از دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش بتوانند بهتر از آن‌ها عمل کرده و با چنین موفقیتی بازار گوشی‌ هوشمند را در دست بگیرند. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر آن‌ها می‌جنگند تا ببینند چه کسی می‌تواند این فناوری را بهتر به سرانجام برساند و در نتیجه در این بازار سود بیشتری را نصیب خود گرداند. یک جنگ پنهان که فقط در ظاهر دیده نمی‌شود اما متأسفانه، تا به امروز، هیچ یک از آن‌ها راه حل بهینه‌ای را ارائه نکرده‌اند که بدون مشکل باشد و کیفیت عکس دوربین زیر صفحه نمایش با کیفیت عکس‌هایی لنزهای بیرونی می‌گیرند قابل مقایسه و برابر باشد.

 اکنون موتورولا نیز قصد دارد تا یک گوشی هوشمند را در بازار عرضه کند که از لنز زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. حال، این که دوربین زیر صفحه‌نمایش موتورولا چقدر موفق خواهد بود، در حال حاضر فقط می‌توان حدس و گمان‌هایی را مطرح کرد اما گمانه زنی‌ها نیز دیگر زیاد دوام نخواهند آورد، زیرا تا دو روز دیگر اولین رونمایی از گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰  (Moto Edge X 30) برگزار خواهد شد و همه چیز برملا خواهد گردید.

صفحه نمایش گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ - چیکاو

امروز رئیس بخش موبایل لنوو اعلام کرد که این پرچمدار در دو نسخه عرضه خواهد شد که یک نسخه از این گوشی‌ها با استفاده از دوربین زیر صفحه نمایش عرضه خواهد شد. او به ویژه تاکید کرد که گوشی موتو اج ایکس ۳۰ این شرکت اولین گوشی هوشمند این شرکت و بازار اسمارت فون خواهد بود که با دوربین زیر صفحه نمایش ارائه خواهد شد در حالی از  تراشه برتر و پرچمدار کوالکام نیز بهره می‌برد.

مدیر ارشد این شرکت پست خود را با عکسی همراه کرده است که نسخه ویژه‌ای از این تلفن همراه پرچمدار را با دوربین زیر نمایشگر نشان می‌دهد. از نظر بصری، همه چیز در تصویر چشمگیر مشاهده می‌شود. علاوه بر آن، به نظر می‌رسد که پنل جلویی این گجت کاملاً توسط صفحه نمایش اشغال شده است و چشم روی قسمت بریدگی ماژول سلفی «گیر» نمی‌کند.

موتورولا از گوشی موتو اج ایکس ۳۰ نسخه ای با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه می کند - چیکاو

  • موتورولا از گوشی موتو اج ایکس ۳۰ نسخه ای با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه می کند

آیا تفاوت دیگری بین نسخه ویژه با دوربین پنهان در زیر صفحه نمایش و نسخه معمولی وجود خواهد داشت یا خیر. تا این لحظه به جز از مخفی شدن حسگر دوربین در زیر صفحه نمایش، هیچ تغییر دیگری گزارش نشده است.

در مورد مشخصات گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ نیز می‌توان گفت که این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود که می‌تواند از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز برای تصویر استفاده کند. وضوح این صفحه نمایش فول اچ دری پلاس خواهد بود و پر پنل پشتی نیز از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید استفاده می‌شود و یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دیگر (به احتمال زیاد از نوع تلفه فوتو) به همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر واحدهای این ماژول دوربین خواهند بود.

 اسمارت فون جدید موتورولا موتو جی ایکس ۳۰ رابط کاربری My UX 3.0 را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌کند. این گوشی هوشمند باید دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۸ واتی باشد و علاوه بر آن، به احتمال زیاد حدود ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع پر سرعت  UFS 3.1 خواهد داشت.

ماژول دوربین اصلی گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ - چیکاو

چن جین (Chen Jin)، مدیر کل موتورولا، تصویر اول این مقاله را همراه با متن زیر منتشر کرده است:

« شکی نیست که دوربین زیر صفحه نمایش هنوز انتخابی رادیکالی برای صنعت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود اما افزایش دیوانه‌وار تقاضای کاربر و بازخورد‌های مناسب برای این ویژگی به ما می‌گوید که کار درست را انجام دهیم، نه کار آسان را.

درنتیجه این بار تصمیم گرفتیم همان کاری را که کاربران از ما تقاضا می‌کنند انجام دهیم، بنابراین، تصمیم گرفتیم که در کنار عرضه نسخه‌ی معمولی گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰، یک نسخه ویژه هم از این اسمارت فون را با استفاده از فناوری استفاده از حسگر دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش ارائه دهیم.

ضمن این که این گوشی علاوه بر استفاده از فناوری دوربین پنهان، از پردازنده بسیار قدرتمند و آخرین پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام مخصوص پلتفرم گوشی‌های هوشمند نیز بهره می‌برد و اولین گوشی هوشمندی نیز خواهد بود که برای دوربین سلفی از سنسور ۶۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. این سورپرایزی دوگانه است. لطفاً تا ۹ دسامبر (۱۸ آذر ماه) صبر کنید. »

عکس ثبت شده توسط گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ - چیکاو

چن جین، مدیر کل موتورولا در متن دیگری که به اشتراک گذاشته است می‌گوید:

« توجه را می‌توان پنهان کرد اما جذاب بودن و خیره کنندگی را نمی‌توان پنهان کرد. گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ دلفریب با حسگر ۶۰ مگاپیکسلی در زیر صفحه نمایش.

 وقتی به سلفی‌های قبلی نگاه می‌کنید؛ خواهید دید که زیبایی همیشه در چهره شما باقی مانده و هرگز رها نشده است. فقط ۲ روز دیگر تا رویداد معرفی محصول جدید موتورولا یعنی موتو اج ایکس ۳۰ باقی مانده است، منتظر معرفی این گوشی زیبا در ۹ دسامبر باشید.»

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.