معرفی شیائومی ۱۲ در دسامبر، اما شاید اولین گوشی برای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نباشد

هفته گذشته گزارش شد که شیائومی ممکن است در تاریخ ۱۲ دسامبر در چین رویدادی را برای معرفی گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس (Xiaomi 12X) برگزار کند. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که سازنده چینی ممکن است خط تولید شیائومی ۱۲ ایکس را تا پایان ماه دسامبر (اوایل دی ماه)معرفی کند. سال گذشته، این برند گوشی شیائومی می ۱۱ مجهز به ۵جی (Xiaomi Mi11 5G) را در ماه دسامبر معرفی کرد تا به اولین برندی تبدیل شود که گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام را عرضه می‌کند. یک منبع آگاه ادعا کرد که امسال شیائومی اولین برندی نخواهد بود که تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را با معرفی یک گوشی جدید در بازار معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

به نظر می‌رسد یک اسکرین شات از یک سند داخلی شیائومی چین در شبکه محبوب Weibo چین ظاهر شده است. این سند نشان می‌دهد که این شرکت در ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) یک کنفرانس خبری برای معرفی یک محصول جدید برگزار خواهد کرد. این نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس شایعه شده ممکن است در ۲۸ دسامبر به طور رسمی عرضه شوند.

حتی افشاگر معروف خبرهای فناوری با نام Digital Chat Station نیز ادعا کرده است که کنفرانس معرفی محصولات شیائومی برای پایان ماه آینده برنامه ریزی شده است. او اضافه می کند که این احتمال وجود دارد که شیائومی اولین برندی نباشد که گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را عرضه می‌کند. این نشان می‌دهد که به احتمال زیاد گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس  (Moto Edge X) اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که این پردازنده پرچمدار و جدید کوالکام را برای اولین در بازار معرفی خواهد کرد، ضمن این که ممکن است این گوشی موتورولا نیز قبل از سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ ایکس به طور رسمی رونمایی شود.

مشخصات شیائومی ۱۲ - چیکاو

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ ایکس با پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام در بازار عرضه خواهد شد، در حالی که گوشی شیائومی ۱۲ از پلتفرم جدید و پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که هر دو مدل گوشی هوشمند شیائومی با صفحه نمایش سوپر آمولد و با لبه خمیده عرضه شوند که وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ارائه خواهند داد. علاوه بر این، انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ ایکس دارای صفحه نمایش کوچکتری نسبت به مدل شیائومی ۱۲ بوده و نمایشگر آن ۶.۲۸ اینچی باشد.

شیائومی ۱۲ ایکس ممکن است برای دوربین سلفی از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کند اما این طور که شایعات خبر می‌دهند، به احتمال زیاد هر دو مدل گوشی شیائومی احتمالاً برای دوربین اصلی در ماژول پنل پشتی گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. در مورد باتری داخل بدنه گوشی شیائومی ۱۲ ایکس گفته شده که ممکن است دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد که می‌تواند از شارژ سریع ۶۷ واتی و فست شارژ  ۳۳ واتی نیز پشتیبانی کند اما همین منابع می‌گویند که گوشی دیگر یعنی شیائومی ۱۲ ممکن است از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.