خط تولید شیائومی ۱۲ با نمایشگرهای خمیده، بلندگوهای متقارن

انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲ (Xiaomi12) و گوشی شیائومی ۱۲ ایکس (Xiaomi 12X ) خود را در رویدادی در ماه دسامبر (آذر – دی) رونمایی کند، یکی از این دو گوشی با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen 1) روانه ویترین فروشگاه‌های موبایل می‌شود  و دیگری نیز پردازنده بسیار قدرتمند و پرچمدار پیشین کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ ( Snapdragon 870) را در داخل بدنه خود حمل خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

اکنون، شایعات بیشتری راجع به این ۲ گوشی هوشمند و پرچمدار شیائومی منتشر شده است و در این شایعات بسیاری از مشخصات، قابلیت ها و ویژگی‌های این دو گوشی قدرتمند شیائومی فاش شده است. هم اکنون افشاگر معروف و معتبر اخبار فناوری که خبرها و شایعات زیادی را پیش بینی کرده و خبرهای خود را با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی بسیار پرطرفدار چینی ویبو – Weibo به اشتراک می‌گذارد می‌گوید که هر دو گوشی پرچمدار آتی شیائومی دارای نمایشگرهای منحنی خواهند بود. از گوشی‌های سری شیائومی ۱۱ سال گذشته،  تلفن شیائومی می ۱۱ (Xiaomi Mi 11) با نمایشگر تخت و گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا (Xiaomi  Mi 11 Ultra) با نمایشگر خمیده در بازار عرضه شد.

نکته دیگری که در این گوشی‌ها خودنمایی می‌کند به بلندگوهای این گوشی‌های هوشمند مربوط می‌شود که طبق گزارشی که این افشاکننده به اشتراک گذاشته است، شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس دارای مشبک‌های متقارن برای بلندگوهای استریو هستند که احتمالاً در دو ضلع بالا و پایین هر تلفن همراه قرار خواهند گرفت. بلندگوهای گوشی‌های هوشمند شیائومی می ۱۱ و شیائومی می ۱۱ اولترا به صورت نامتقارن قرار گرفته‌اند، یعنی بلندگوی بالایی در سمت چپ و بلندگوی پایینی در سمت راست قرار دارد.

صفحه نمایش و بلندگو های شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس - چیکاو

شیائومی ۱۲ برای دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به روز شده بهره می‌برد و علاوه بر آن، صفحه نمایشی که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته است از نوع سوپر آمولد خواهد بود. این صفحه نمایش وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه خواهد داد و همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.