برخی از مشخصات گوشی جدید شیائومی مجهز به اسنپدراگون 870 فاش شد

شیائومی امسال چندین گوشی هوشمند را معرفی کرده است اما این که انتظار داشته باشیم کار این شرکت در سال جاری برای طراحی و معرفی گوشی‌های جدید تمام شده است و  حداقل برای سال جاری دیگر هیچ گوشی هوشمندی را معرفی نخواهد کرد، تصوری ساده انگارانه است. همراه چیکاو باشید.

باتوجه به گزارش‌هایی که اخیراً از مجموعه شیائومی به بیرون درز کرده است، انتظار می‌رود که شیائومی در حال حاضر حداقل بر روی ۵ گوشی جدید مشغول کار باشد. حال پیش از آن که شیائومی درباره آن‌ها اطلاع رسانی کند یک افشاگر اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهد شیائومی به زودی در مورد گوشی هوشمندی سخن خواهد گفت که در داخل بدنه از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام قدرت می‌گیرد.

این منبع همچنین برخی از مشخصات دستگاه را فاش کرده است. اسنپدراگون ۸۷۰ یک تراشه بسیار محبوب است که چندین سازنده آن را برای استفاده نه تنها فقط در گوشی‌ها بلکه در تبلت‌های تولیدی خود نیز استفاده کرده‌اند. خود شیائومی از این پردازنده برای سه دستگاه (بدون احتساب دستگاه‌های زیرمجموعه خود) بهره برده است که عبارتند از گوشی هوشمند می ۱۰ اس، می ۱۱ ایکس و تبلت می پد ۵  و هم اکنون نیز می پد ۵ پرو.

صفحه نمایش تبلت های جدید شیائومی - چیکاو

 اکنون، بنا به گفته کاربر Weibo، به نام Bald Panda که این خبر را افشا کرده است، می‌گوید شیائومی مشغول آماده کردن زمینه است تا بتواند این موضوع را اعلام کند که قرار است از این پردازنده در چهارمین محصول خود نیز استفاده کند.

به گفته منبع، این گوشی نه تنها از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد، بلکه دارای صفحه نمایش خمیده با حفره هول پانچ نیز خواهد بود. این افشاگر می‌افزاید که این گوشی جدید شیائومی از نمایشگری با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و همانند برخی از گوشی‌های پرچمدار این شرکت، صفحه نمایش این گوشی هوشمند آتی شیائومی نیز از وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره خواهد برد اما برخلاف انتظار به رزولوشن 2k مجهز نخواهد شد.

 برای دوربین‌ها نیز در پنل جلو، برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی داخل حفره هول پانچ قرار می‌گیرد اما برای ماژول دوربین پشتی این گوشی یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی در نظر گرفته شده است. او همچنین به این مورد نیز اشاره می‌کند که این امکان نیز وجود دارد که این دستگاه دارای دوربین تله فوتو باشد که سه برابر زوم اپتیکال را به ارمغان می‌آورد، اما در مورد این موضوع به طور کامل اطمینان ندارد.

پنل پشتی گوشی های هوشمند جدید شیائومی - چیکاو

در مورد ظرفیت باتری نیز می‌گوید که این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد که می‌تواند از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی کند. این افشاگر هیچ اشاره‌ای به نام و مدل این گوشی هوشمند نمی‌کند. ضمن این که منبع نیز نگفته است که چه زمانی باید منتظر معرفی گوشی باشیم. به هر حال می‌توان اطمینان داشت که در هفته‌های منتهی به معرفی این گوشی، جزئیات بیشتری در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.