تیزر گوشی موتو اج ایکس منتشر شده، می تواند یک پرچمدار جدید باشد

در ماه آگوست (شهریور)، موتورولا گوشی هوشمند موتو اج اس پرو  (Moto Edge S Pro) و گوشی موتو اج لایت (Moto Edge Lite) را در چین معرفی کرد. این دو گوشی‌ نسخه‌های تغییر نام یافته تجاری موتورولا اج ۲۰ پرو و موتورولا اج ۲۰ بودند. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این برند متعلق به لنوو در حال حاضر دارد آماده می‌شود تا یک گوشی هوشمند جدید به نام موتو اج ایکس Moto Edge X)) را در چین عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

امروز، چن جین (Chen Jin)، مدیر کل بخش تجارت تلفن همراه لنوو در چین، به Weibo رفت تا یک تیزر از یک گوشی جدید به نام موتو اج ایکس را به اشتراک بگذارد. او هیچ گونه اطلاعاتی را در مورد مشخصات این دستگاه به اشتراک نگذاشت اما ادعا کرد که این گوشی هوشمند به طور نامحدودی قدرتمند بوده و پر از قابلیت‌های فراوانی است که می‌توان از آن انتظار داشت.

گوشی هوشمند موتو اج اس پرو (Edge S Pro) مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان جانشین موتو اج اس (Edge S) با همان تراشه وارد بازار شد. به نظر می‌رسد که گوشی موتو اج ایکس آینده می‌تواند یک دستگاه پرچمدار باشد.

 گوشی موتو اج ایکس - چیکاو

انتظار می‌رود که کوالکام نسل بعدی تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ را در رویداد آتی Tech Summit که تا پایان ماه جاری برگزار می‌شود، معرفی کند. مشخص نیست که گوشی موتو اج ایکس دارای به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام مجهز خواهد شد یا خیر. موتورولا امسال هنوز موفق نشده است تا گوشی پرچمداری با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در ویترین فروشگاه‌ها روانه کند. از این رو، احتمال زیادی وجود دارد که این گوشی موتو اج ایکس آن برند با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام عرضه شود. به هر حال، امید می‌رود که این شرکت در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در مورد گوشی موتو اج ایکس خود به اشتراک بگذارد.

در اخبار مرتبط با همین موضوع، گفته شده که یک گوشی موتورولا با شماره مدل XT2175-2 گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمال داده می‌شود که این گوشی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند.

ضمن این که، نسخه‌ای از این تلفن با شماره مدل XT2175-1 در ماه سپتامبر در پایگاه Wi-Fi Alliance مشاهده شد. با توجه به این که گوشی هوشمند موتو اج اس پرو از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند، از این رو، به نظر می‌رسد که گوشی XT2175-2 که با پشتیبانی از شارژر سریع‌تر در پایگاه 3C چین ظاهر شده است، می‌تواند همان گوشی موتو اج ایکس آینده موتورولا باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.