گفته می شود که سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن را 11 ژانویه معرفی می کند

دیروز سامسونگ وقتی اعلام کرد که قرار است بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد «Unpacked Part 2 » را در تاریخ  ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰) برگزار کند، همه را شگفت زده کرد و سهم خود را از هفته‌ای که از نظر اعلانات فناوری به عنوان هفته‌ای بسیار بزرگ در حال شکل گیری است، مشخص کرد. هفته‌ای که در آن علاوه بر سامسونگ، دو غول دیگر فناوری یعنی اپل و گوگل نیز در روزهایی از آن میزبان رویدادی‌هایی برای اعلام خبرهای فناوری مربوط به شرکت‌های خود خواهند بود. همراه چیکاو باشید.

شاید بتوان تصور کرد که سامسونگ قصد دارد در این رویداد، سرانجام گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران ( Galaxy S21 Fan Edition) را به طور رسمی معرفی کند، تلفنی که شایعات بسیار زیادی در مورد آن منتشر شده است و تولید و عرضه آن نیز چندین بار به دلیل کمبود تراشه به تأخیر افتاده است. خب، اگر انتظار دارید که گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن در این رویداد آتی سامسونگ معرفی شود، بر اساس توئیت چندین منبع معتبر که همگی توئیت‌های همدیگر را تأیید می‌کنند، به احتمال زیاد اشتباه می‌کنید.

ظاهراً تولید انبوه گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن در ماه دسامبر (آذر – دی ماه) آغاز خواهد شد، بنابراین بدیهی است سامسونگ نمی‌تواند گوشی هوشمندی را معرفی کند که حتی تا چند ماه دیگر هیچ برنامه‌ای برای تولید و عرضه‌ی آن در دست اقدام ندارد.

در عوض، همه منابع برای معرفی این تلفن همراه روی اولین ماه سال نو میلادی، ژانویه(دی – بهمن ۱۴۰۰) اتفاق نظر دارند. نکته‌ی جالب اینجاست که حتی یکی از افشاگران پا را از این هم فراتر گذاشته و حتی تاریخ خاصی را هم برای معرفی آن ذکر کرده است: پس با توجه به گفته‌ این افشاگر، خانم‌ها و آقایان! تقویم‌های خود را برای روز ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ (۲۱ دی ماه ۱۴۰۰) علامت بزنید!

صفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن - چیکاو

اگر چنین موضوعی درست باشد، پس ما نمی‌توانیم حدس بزنیم که سامسونگ در رویداد هفته آینده چه دستگاه یا دستگاه‌هایی را در نظر دارد که به نمایش بگذارد یا رونمایی کند. همچنین، اگر قرار باشد سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه طرفداران را در ماه ژانویه ۲۰۲۲ معرفی کند، پس شاید شایعه قبلی که می‌گوید معرفی خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به ماه فوریه موکول گردیده است تا فوراً توجهات کاربران از گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن منحرف نشود، حتی بیش از پیش منطقی به نظر می‌رسد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.