پیش‌سفارش گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از 8 فوریه آغاز می‌شود

در ابتدای سال آینده، سامسونگ نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی می‌کند، یعنی دستگاه‌های سری گلکسی اس ۲۲  (Galaxy S 22) که جانشین گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ خواهند شد. جان پروسر (John Prosser) افشاگر معتبر خبرهای فناوری که اطلاعاتش بارها مورد تایید قرار گرفته، اکنون زمان ورود این دستگاه‌ها به بازار را اعلام کرده است.   همراه چیکاو باشید.

  • پیش ‌سفارش گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از 8 فوریه (۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) آغاز می‌شود

این سری گوشی‌های سامسونگ شامل سه مدل خواهد بود. نسخه پایه یا استاندارد گلکسی اس ۲۲ دارای صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی دارای یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک واحد ۱۲ مگاپیکسلی با اپتیک زاویه باز و یک ماژول تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

 یک پله بالاتر از آن گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس (Galaxy S 22+ ) خواهد بود که دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. پیکربندی دوربین با مدل پایه تفاوت نخواهد داشت اما در صدر این سری، گلکسی اس ۲۲ اولترا با صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار خواهد گرفت. این گوشی پرچمدار دوربین چهارگانه با پیکربندی یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و ۲ حسگر ۱۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

پیش ‌سفارش گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از 8 فوریه (۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) آغاز می‌شود - چیکاو

از نظر پردازنده نیز، تمامی این گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 898) یا تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ (Samsung Exynos  2200 ) را در بطن خود خواهند داشت و نمایشگر آن‌ها نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

 معرفی رسمی دستگاه‌ها باید در ژانویه یا اوایل فوریه (اواسط دی تا بهمن ماه) انجام شود. جان پروسر گزارش می‌دهد که این تلفن‌های هوشمند در تاریخ ۸ فوریه (۲۰ بهمن) برای پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود و ارسال آن از ۱۸ همان ماه (۳۰ بهمن) آغاز می‌شود. با این حال، مطمئناً در هفته‌های آینده خبرهای تازه‌ای در این مورد دریافت خواهد شد.

  • سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 در بازار گوشی های هوشمند پیشتاز است

شرکت بین المللی اطلاعات IDC  آماری از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری را منتشر کرده است. براساس داده‌های این مرکز، ارسال دستگاه‌های هوشمند کاهش یافته است.

این مرکز می‌گوید بین ماه‌های جولای و سپتامبر (تیرماه تا شهریور ۱۴۰۰)، در حدود ۳۳۱.۲ میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است. به عنوان مقایسه می‌توان گفت که تعداد گوشی‌های فروخته شده سال قبل در همین بازه‌ی زمانی برابر با ۳۵۴.۹ میلیون دستگاه بود.

بنابراین، مشخص می‌شود که کاهش سالانه حدود ۶.۷ درصد بوده است. این وضعیت در درجه اول به دلیل کمبود قطعات الکترونیکی است. مشکلات در تولید قطعات به طیف گسترده‌ای از صنایع ضربه زده است. از جمله رایانه و لوازم خانگی، صنعت خودروسازی، تجهیزات سرور و دیگر صنایع اما بزرگترین بازیگر بازار گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم، غول کره جنوبی سامسونگ بوده است که موفق شده تا سهم ۲۰.۸ درصدی بازار را به خود اختصاص دهد.

سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 در بازار گوشی های هوشمند پیشتاز است - چیکاو

در جایگاه دوم این رده‌بندی نیز اپل قرار دارد که تقریباً ۱۵.۲ درصد از بازار جهانی را در اختیار داشته است. شیائومی چین با سهم ۱۳.۴ درصدی در رده سوم قرار دارد. سپس ویوو و اوپو با نتایج تقریباً یکسان، به ترتیب ۱۰.۱ درصد و ۱۰ درصد سهم بازار را در دست داشتند. تمامی تولیدکنندگان دیگر گوشی‌های هوشمند، در مجموع حدود ۳۰.۵ درصد از بازار جهانی گوشی هوشمند را در اختیار داشتند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.