صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای خبر از عرضه قریب الوقوع این گوشی می دهد

اگر قبلاً گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای ( Samsung Galaxy S21 FE) را به عنوان یک دستگاه ویپرور «Vaporware» یا پوچ افزار (یک برنامه کامپیوتری یا گجتی که درباره عرضه و فروش آن تبلیغ می شود اما هنوز در دسترس قرار نگرفته و احتمالاً هرگز در دسترس قرار نخواهد گرفت) در نظر می‌گرفتید، خیلی هم در اشتباه نبوده‌اید زیرا با توجه به خبرهای ضد و نقیضی که از تولید یا عدم تولید آن از سوی سامسونگ به گوش می‌رسید، تصور می‌شد که تولید این دستگاه تقریباً متوقف شده است. همراه چیکاو باشید.

با این حال، سامسونگ امید به معرفی قریب الوقوع این گوشی هوشمند را دوباره زنده کرده است زیرا صفحه پشتیبانی این دستگاه که قبلاً از وب سایت این برند کره‌ای حذف شده بود، در حال حاضر دوباره فعال شده است.

صفحه پشتیبانی از یک مدل گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-G990 که گمان می‌رود متعلق به گوشی گلکسی اس ۲۱ طرفداران سامسونگ باشد، بار دیگر در در وب سایت سامسونگ در دو بازار مختلف فعال و به روز شده است. اکنون داده‌هایی از یک نسخه گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G990E در وب سایت آفریقای سامسونگ ظاهر شده است.

این دستگاه قبلاً در پایگاه  گیگ بنچ (GeekBench) و همچنین سایت کنسول گوگل پلی (Google Play Console) مشاهده شده است که ظاهراً مشخص می‌شود که این گوشی در داخل بدنه از پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده خواهد کرد. با این حال، باز هم احتمال داده می‌شود که نسخه‌ی دیگری از این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ برای عرضه در بازارهای ایالات متحده و چین نیز تولید شود.

شایعه شده است که گلکسی اس ۲۱ هواداران در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ دی ماه ۱۴۰۰) عرضه می‌شود و در آخرین خبری که در مورد این گوشی فاش شده است، تقریباً آن تاریخ را تأیید می‌کند. تاخیر در عرضه این گوشی به دلیل کمبود جهانی تراشه نسبت داده می‌شود که حتی برخی از غول‌های خودروسازی را مجبور به تعطیلی برخی از کارخانه‌های خود کرده است.

گلکسی اس ۲۱ اف ای - چیکاو

انتظار می‌رود گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای (فن ادیشن) دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد باشد و از  وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی کند.

گفته می‌شود که صفحه نمایش این گوشی دارای طراحی حفره هول پانچ خواهد بود که یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با استفاده از ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.