گوشی های هوشمند سری گوگل پیکسل ۶ در پاییز امسال معرفی می شوند

گوشی‌های هوشمند سری گوگل پیکسل ۶ که مدت‌ها است منتظر معرفی و رونمایی از آن‌ها هستیم در پاییز امسال معرفی و به بازار عرضه می‌شوند. گوگل روی یک گوشی هوشمند تاشو نیز کار می‌کند و احتمال دارد آن گوشی هوشمند را نیز در جریان رویداد معرفی سری گوشی‌های پیکسل ۶ رونمایی کند. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند پیکسل ۶ از صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپر آمولد با کیفیت فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ بهره می‌برد. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۳.۵ درصد است و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، تراکم ۴۰۳ پیکسل در اینچ مربع را ارائه می‌دهد. همچنین، این طور که شایعات می‌گویند، این گوشی هوشمند از HDR10 پشتیبانی می‌کند و نمایشگر آن با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند سری گوگل پیکسل ۶ - چیکاو

با این حال، گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو از پنل بزرگتر ۶.۶۷ اینچی سوپر آمولد با نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶.۵ درصد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد که نسبت تصویر ۲۰:۹ را ارائه می‌دهد و با تراکم ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ مربع، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند.

درباره دوربین نیز، گوگل پیکسل ۶ برای ماژول پشتی از ماژول دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی و یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید بهره می‌برد که فلاش دوگانه‌ی LED، فیلم‌برداری تا کیفیت حداکثر 4K و ۶۰ فریم برثانیه و همچنین لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی نیز برخی از امکانات این دوربین است و برای دوربین سلفی نیز از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی پیکسل ۶ پرو برای ماژول پشتی از دوربین سه‌گانه‌ی شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۵ برابری و همچنین یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید بهره می‌برد. این دوربین برای ضبط ویدیو نیز می‌تواند تا حداکثر با کیفیت 4K و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند و از فلاش دوگانه‌ی LED، HDR و لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی برخوردار است.

با توجه به اطلاعات موجود، تراشه Tensor باید یک تراشه AI باشد. این بدان معناست که می‌تواند به طور مستقیم مدل‌های AI و ML را در تلفن پردازش کند. این همچنین به کاربران امکان می‌دهد تجربه بهتری از دوربین، تشخیص صدا و سایر عملکردها را داشته باشند.

گوگل پیکسل ۶ پرو - چیکاو

هر دو گوشی گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو از بلندگوهای استریو برخوردار هستند و کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهند. گوگل پیکسل ۶ پرو باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در بطن خود جای خواهد داد و هر دو گوشی هوشمند از شارژ سریع، شارژ بی‌سیم، شارژ معکوس و پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0 برخوردار می‌شوند اما هیچکدام از این دو تلفن همراه از جک ۳.۵ میلیمتری خروجی صدای هدفون و اسلات کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نمی‌کنند.

از نظر نرم افزاری، گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو با پشتیبانی از تم پویای Material You اندروید 12 بهترین تجربه را ارائه خواهند داد. علاوه بر این، گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو دارای بیشترین لایه‌های امنیتی سخت افزاری هستند که از نظر حفاظت امنیتی بسیار قدرتمند هستند. در حال حاضر، وب سایت رسمی این دو محصول فعال است.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.