گوشی های سری میزو ۱۸ اس با بهبود عمر باتری ، عملکرد و اتلاف گرما در چین معرفی شد

شرکت میزو – Meizu امروز رویداد معرفی محصول پاییزی خود را برگزار کرد و در طی برگزاری این رویداد از گوشی‌های هوشمند سری اصلی میزو ۱۸ اس –  Meizu 18s خود، شامل گوشی میزو ۱۸ اس معمولی و گوشی میزو ۱۸ اس پرو – Meizu 18s Pro پرو رونمایی کرد. در ادامه گزارش رویداد پاییزی میزو با چیکاو همراه باشید.

هر دو دستگاه از قدرتمندترین پردازنده پلتفرم موبایل یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام – Qualcomm Snapdragon 888 Plus بهره می‌برند که در اصل نسخه اورکلاک شده از تراشه فوق سریع اسنپدراگون ۸۸۸ این شرکت است. این دو گوشی با آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی Flyme 9.2 بهره می‌برند و همچنین و دارای طرح رنگ  Unicorn EVO هستند.

  • مشخصات صفحه نمایش سری میزو ۱۸ اس

گوشی هوشمند میزو  ۱۸ اس دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی از نوع سوپر آمولد و وضوح QHD+ بوده و با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عرضه خواهد شد. اما نسخه میزو ۱۸ اس پرو  دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی سوپر آمولد با وضوح QHD+ و همچنین پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر به فروش خواهد رسید.

  • مشخصات باتری و عملکرد در سری میزو ۱۸ اس

در مورد ظرفیت باتری و عملکرد آن در سری میزو ۱۸ اس، این شرکت وعده داده است که عمر باتری فوق العاده‌ای را مانند نسخه‌های قبلی خود ارائه می‌دهد. با این حال، این گوشی چند بار ارتقا یافته است که به دلیل عملکرد، عمر باتری و اتلاف گرما نیز با بهبود همراه شده است. مشخصات باتری گوشی میزو ۱۸ اس عبارت است از ظرفیت ۳۹۱۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع  36 واتی، اما گوشی میزو ۱۸ اس پرو به یک باتری با ظرفیت 4410 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که می‌تواند از سرعت شارژ سریع ۴۰ واتی نیز پشتیبانی کند.

پنل پشتی و صفحه نمایش سری میزو ۱۸ اس - چیکاو

عملکرد بازی نیز به لطف حالت Game Mode 5.0 افزایش یافته است که به شما امکان می‌دهد حداکثر قوه عملکرد دستگاه را با لمس یک دکمه در اختیار داشته باشید. با این وجود بایستی دستگاه بتواند حرارت را تحت کنترل داشته باشد، چرا که استفاده از یک فناوری کنترل دمای دینامیک آنی، موجب کاهش قابل ملاحظه تولید حرارت می‌شود.

  • مشخصات دوربین در گوشی‌های میزو ۱۸ اس و میزو ۱۸ اس پرو

 ماژول سه گانه دوربین در گوشی میزو ۱۸ اس دارای یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی است. حسگر دوم نیز یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی و آخرین حسگر نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی در پنل جلو از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری بهره می‌برد.

 از طرف دیگر، گوشی میزو ۱۸ اس پرو از یک ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. حسگر اصلی آن یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است. همچنین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی بعلاوه حسگر ۳دهم مگاپیکسلی مجموعه چهارگانه ماژول را تکمیل می‌کنند.

 در قسمت جلوی نیز برای دوربین سلفی یک سنسور 44 مگاپیکسلی وجود دارد. هر دو دستگاه با جدیدترین الگوریتم Rainbow Soft  از پیش نصب شده عرضه می‌شوند که باعث بهبود حالت عمودی، فیلم، صحنه شب و عملکرد ضد لرزش می‌شود. الگوریتم جدید با چیدن 10 عکس به ضبط تصاویر بهتر در شب کمک می‌کند.

مشخصات دوربین در گوشی‌های میزو ۱۸ اس و میزو ۱۸ اس پرو - چیکاو

  • سایر مشخصات

سایر مشخصات این دو گوشی شامل استفاده از رم  LPDDR5 می‌شود که با حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 جفت شده ‌اند که برای سرعت بیشتر بارگذاری برنامه و پشتیبانی از Wi-Fi 6 کاربرد دارد. هر دو مدل دارای حسگرهای اثر انگشت در زیر صفحه نمایش برای امنیت بیشتر هستند.

  • میزان حافظه ذخیره سازی و گزینه‌های رنگ

قیمت تمام نسخه‌های گوشی میزو ۱۸ اس به این شرح است:

○ ۸ گیگابایت رم  با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۷۱ دلار

○ ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۱۸ دلار

○ ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۶۵ دلار

قیمت تمام نسخه‌های گوشی میزو ۱۸ اس پرو به این شرح است:

○ ۸ گیگابایت رم  با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۷۱۱ دلار

○ ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۷۷۳ دلار

○ ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۸۳۴ دلار

رنگ بندی گوشی‌های میزو ۱۸ اس و ۱۸ اس پرو« Unicorn EVO»  نام دارد و از سه فناوری طراحی نسل سوم استفاده می‌ کند. گزینه‌های رنگ در عکس زیر نشان داده شده است:

رنگ بندی گوشی‌های میزو ۱۸ اس و ۱۸ اس پرو - چیکاو

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.