۱۰ گوشی هوشمند مورد علاقه طرفداران ان تو تو برای اکتبر ۲۰۲۱ (بخش اول)

چند هفته پیش، پایگاه داده ان تو تو (AnTuTu) لیست مورد علاقه طرفداران گوشی‌های اندرویدی ماه اکتبر (۹ مهر تا ۸ آبان ۱۴۰۰) خود را منتشر کرد. این لیست نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند سامسونگ همچنان در بازار اندروید بسیار محبوب هستند. البته این موضوع قابل انتظار هم هست زیرا این شرکت همچنان برترین برند گوشی هوشمند در سطح جهان است. در این نظر خواهی نیز همان طور که مشاهده می‌کنید گوشی‌های هوشمند سامسونگ با مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵جی و گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا ۵جی دو جایگاه اول این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند در حالی که ویوو در جایگاه سوم محبوبیت در این فهرست قرار دارد. همراه چیکاو باشید.

هفت رتبه دیگر این فهرست برترین گوشی‌های هوشمند از نظر کاربران را اسمارت فون‌هایی از برندهای میزو (Meizu)، اوپو  (Oppo)، iQOO ، آنر  (Honor) و سرانجام هواوی ( Huawei) به خود اختصاص داده‌اند. داده‌های رتبه‌بندی از پایگاه داده ان تو تو از ۱ اکتبر () ۹ مهر ماه) تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۸ آبان ماه ۱۴۰۰) جمع آوری شده است.

علاوه بر این، این لیست تنها گوشی‌های هوشمند مورد علاقه طرفداران را در بازار چین، در نظر می‌گیرد و ربطی به کاربران سایر بازارهای جهانی ندارد و به همین علت نیز هست که همان طور که مشاهده می‌شوند، دو گوشی هوشمند از برند هواوی در این فهرست بهترین تلفن‌های همراه جای گرفته است زیرا در بازار چین و کاربران آن وجود خدمات گوگل در گوشی‌های همراه به آن صورت مهم نیست و کاربران آن کشور خیلی از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌کنند.

۱ـ گوشی سامسونگ گلکسی نوت 2۰ اولترا ۵جی (SAMSUNG GALAXY NOTE20 ULTRA 5G)

امتیاز طرفداران: ۹۷.۲۳ درصد

اولین مدل گوشی هوشمند در لیست گوشی‌های مورد علاقه طرفداران، سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. این اسمارت فون مدت زیادی است که در لیست گوشی‌های مورد علاقه طرفداران در بین سه گوشی برتر قرار دارد. اگرچه این یک گوشی هوشمند پرچمدار قدیمی (۲۰۲۰) است، اما این دستگاه دارای سخت‌افزار کافی برای تضمین جایگاه برتر است. همچنین دارای صفحه نمایش 2K با نرخ تازه‌سازی بالا است و از ۱۲۰ هرتز به روزرسانی بالا برای تصویر پشتیبانی می‌کند. اگرچه هر دو نمی‌توانند به طور همزمان فعال باشند، اما صفحه نمایش این گوشی هوشمند همچنان به عنوان یک گزینه عالی است.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی نوت 2۰ اولترا ۵جی - چیکاو

احتمالاً دو دلیل وجود دارد که رتبه طرفداران این اسمارت فون بسیار بالا است. یکی این که طراحی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ ممتاز است که تقریباً در هر نسل از پرچمداران گلکسی سامسونگ وجود دارد. دیگر اینکه پیکربندی همچنان کافی است و مشکلی در حفظ روان بودن سیستم وجود ندارد.

۲ـ گوشی گلکسی ای ۲۱ اولترا ۵جی سامسونگ (SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA 5G)

امتیاز طرفداران: ۹۳.۳۴ درصد

در جایگاه دوم لیست گوشی‌های هوشمند مورد علاقه طرفداران، یکی دیگر از دستگاه‌های سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۱ اولترا قرار دارد. به نظر می‌رسد این اولین باری است که این دستگاه وارد سه رتبه برتر این فهرست برترین‌ها از نظر طرفداران می‌شود. قبل از عرضه گلکسی اس ۲۱ اولترا، گلکسی اس ۲۰ اولترا همیشه در لیست علاقه مندی‌های طرفداران قرار داشت. نسبت به نسل قبلی، این گوشی هوشمند تغییرات زیادی داشته است، به خصوص طرح‌بندی دوربین عقب. در پنل جلوی این دستگاه نیز صفحه‌نمایش بسیار باکیفیت و عالی قرار گرفته که بسیار چشم نواز است و از نرخ تازه‌سازی بالای ۱۲۰ هرتز و HDR10+  پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی هوشمند 2K است و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می‌توانند به طور همزمان فعال باشند.

پنل پشتی گوشی گلکسی ای ۲۱ اولترا ۵جی سامسونگ مشکی - چیکاو

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود. حجم فروش سری گلکسی اس ۲۱ در چهار سال اخیر به بالاترین حد خود رسیده است. البته فروش و موقعیت مورد علاقه طرفداران به دلیل پیکربندی بالای آن است.

۳ـ گوشی ویوو اس ۱۰ پرو (VIVO S10 PRO)

امتیاز طرفداران ۹۳.۹۱ درصد

لیست گوشی‌های مورد علاقه طرفداران در ماه اکتبر دارای یک ورودی شگفت‌انگیز در جایگاه سوم است، این گوشی هوشمند ویوو اس ۱۰ پرو نام دارد. این گوشی هوشمند در ماه جولای (مرداد ماه) عرضه شد و دارای نمایشگر دارای ناچ است. در واقع، این دستگاه ممکن است تنها پرچمدار اصلی اندرویدی باشد که امسال با طراحی ناچ عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند را حتی می‌توان گفت که یک دستگاه سلفی محور است زیرا دارای دوربین اصلی ۴۴ مگاپیکسلی فوق‌العاده شفاف و لنز با زاویه دید فوق‌عریض ۱۰۵ درجه است. تعبیه نور ملایم دوگانه، جلوه دوربین سلفی را بسیار عالی می‌کند.

رنگ بندی گوشی ویوو اس ۱۰ پرو (VIVO S10 PRO) - چیکاو

وزن این دستگاه تنها ۱۷۳ گرم است که آن را به یکی از سبک‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار تبدیل می‌کند. پوشش عقب فتوکرومیک و قاب میانی فلزی است که باعث شده است جلوه ظاهری عالی به این دستگاه بخشیده است. این گوشی هوشمند با تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ پلتفرم گوشی‌های هوشمند مدیاتک (Dimensity 1100 SoC) عرضه می‌شود و پیکربندی بسیار مناسبی دارد.

۴ـ میزو ۱۸ (MEIZU 18)

امتیاز طرفداران ۹۳.۷۲ درصد

تنها گوشی هوشمند میزو  (Meizu) در لیست گوشی‌های هوشمند مورد علاقه طرفداران برای اکتبر ۲۰۲۰، گوشی هوشمند میزو ۱۸ (Meizu 18) است. این گوشی هوشمند قابل حمل، راحت است و از طراحی «کوچک و زیبا» استفاده می‌کند. گوشی هوشمند میزو ۱۸ دارای یک صفحه نمایش ۶.۲۳ اینچی از نوع سوپر آمولد است که میزو آن را (Dynamic AMOLED) می‌نامد. این گوشی بسیار زیبا در بالای نمایشگر پنل جلو دارای حفره هول پانچ است که برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. صفحه نمایش این گوشی از نوع طراحی خمیده برخوردار شده است. این دستگاه از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

پنل پشتی و صفحه نمایش میزو ۱۸ (MEIZU 18) - چیکاو

گوشی هوشمند میزو ۱۸ برای مدل پرو از صفحه نمایش بسیار بزرگتر ۶.۷ اینچی سامسونگ سوپر آمولد – E۴ AMOLED با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۰۰ استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین از نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، در حالی که نرخ نمونه برداری لمسی آن نیز ۲۴۰ هرتز است.

لطفاً ادامه مقاله گوشی های هوشمند مورد علاقه طرفداران ان تو تو در اکتبر ۲۰۲۱ را در بخش دوم مطالعه فرمایید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.