میزو امسال پرچمداری قدرتمندتر از میزو 18 معرفی می کند

در اوایل ماه جاری، گزارش شد که دو گوشی جدید میزو (Meizu) توسط TENAA تایید شده‌اند. از آنجا که خط مشی اخیر میزو معرفی کردن تنها دو تلفن پرچمدار در یک سال است، ظهور این دو تلفن شگفتی ساز شده است. براساس خبری که به تازگی فاش شده، احتمال داده می‌شود که اکنون ممکن است این وضعیت در سال جاری تغییر کند. همراه چیکاو باشید.

خبرهایی که Bald Panda افشاگر خبرهای فناوری سایت Weibo، منتشر کرده، نشان می‌دهد که میزو پرچمدار دیگری را برای معرفی در راه دارد که قدرتمندتر از سری میزو ۱۸ (Meizu 18 ) است که در اوایل سال جاری عرضه شد. احتمال دارد که یکی از دو دستگاهی که اخیراً تأیید شده است این پرچمدار جدید باشد.

از آنجا که منبع می‌گوید پرچمدار جدید قدرتمندتر خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس (Snapdragon 888 Plus) استفاده کند که تولیدکنندگان برای گوشی‌های پرچمدار نیمه دوم سال خود از آن استفاده می‌کنند.

گوشی جدید میزو (Meizu) - چیکاو

البته هنوز به طور کامل مشخص نشده که تلفن جدید میزو چه نامیده خواهد شد، اما می‌توان حدس و گمان‌هایی را مطرح کرد. اگر این گوشی هوشمند نسبت به گوشی میزو ۱۸ که در اوایل سال عرضه شد، تغییرات و بهبودهای اندکی را به همراه داشته باشد، احتمال دارد میزو تصمیم به استفاده از عناوینی همچون Meizu 18s یا Meizu 18T داشته باشد. همچنین ممکن است تصمیم بگیرد که کاملاً با نام دیگری آن را معرفی کند. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی باید در هفته‌های منتهی به عرضه آن ظاهر شود.

دومین دستگاه از این دو گوشی هوشمند ممکن است نسخه مقرون به صرفه‌تری با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ (Snapdragon 870) یا دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک (Dimensity 1200) باشد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.