گوشی میزو ۱۸ ایکس با نمایشگر آمولد، ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

امروز، میزو –  Meizu یک رویداد برگزار کرد و در طی آن  سه گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این شرکت از گوشی‌های میزو ۱۸ اس، میزو ۱۸ اس پرو  رونمایی کرد که هر دو از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس (Snapdragon 888+ SoC) کوالکام نسخه پلتفرم موبایل بهره می‌برند. با چیکاو همراه باشید.

علاوه بر این، این شرکت همچنین از گوشی میزو ۱۸ ایکس –  Meizu 18X نیز رونمایی کرد. همه این گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم رابط کاربری  Meizu Flyme 9.2 هستند که بر روی اندروید 11 اجرا می‌شوند. بر خلاف دو گوشی میزو ۱۸ اس و میزو ۱۸ اس پرو، گوشی میزو ۱۸ ایکس از پردازنده شبه پرچمدار محبوب اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام را در داخل بدنه‌ی خود استفاده می کند.

  • گوشی میزو ۱۸ ایکس – یک گوشی هوشمند در حد پرچمداران

این دستگاه جدید یعنی گوشی هوشمند میزو ۱۸ ایکس این شرکت دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی است که از نوع سوپر آمولد بوده و از وضوح فوا اچ دی پلاس بهره می‌برد. این صفحه نمایش هم از نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​120 هرتز استفاده می‌کند و هم از نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام نسخه موبایل می‌تواند تا ۱۲ گیگابایت رم را پشتیبانی کند. با این حال، ظرفیت رم این گوشی می‌تواند با استفاده از فناوری رم مجازی تا ۱۹ گیگابایت برسد و به عبارتی می‌توان تا ۷ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز در این گوشی افزود.

در بخش دوربین نیز گوشی میزو ۱۸ ایکس دارای یک حسگر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری در پنل جلو است که این لنز در داخل حفره هول پانچ بالای نمایشگر تعبیه می‌شود.

در قسمت پنل پشتی این گوشی نیز از یک ماژول دوربین سه گانه استفاده می‌شود که این گوشی میان رده به طور خاص از یک حسگر دوربین 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد و یک حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز برای پرتره در این ماژول جای گرفته‌اند.

گوشی میزو ۱۸ ایکس – یک گوشی هوشمند در حد پرچمداران - چیکاو

این دستگاه همچنین از شیشه محافظ 2.5D  در جلو و عقب استفاده می‌کند که در طراحی لبه‌ای گرد به آن می‌بخشد. این گوشی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی کند. به گفته این شرکت، این شارژ می‌تواند ظرفیت 70 درصد باتری را فقط در مدت زمان 30 دقیقه شارژ کند. گوشی میزو ۱۸ ایکس در سه گزینه رنگ شامل سفید، مشکی و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت مدل‌های مختلف این گوشی نیز به شرح زیر است:

□ ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۴۰۱ دلار

□ ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۴۳۲ دلار

□ ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۴۶۳ دلار

این دستگاه در حال حاضر برای پیش فروش در دسترس قرار دارد و فروش رسمی آن از 26 سپتامبر (۴ مهر ماه) آغاز می‌شود. در حال حاضر، این دستگاه فقط در چین موجود است و هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی ان در دسترس قرار ندارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.