میزو فردا از تلفن جدیدی رونمایی می کند ، ممکن است میزو ایکس ۱۸ با اسنپدراگون ۸۷۰ باشد

دو گوشی هوشمند میزو ۱۸ (Meizu 18) و میزو ۱۸ پرو  (Meizu 18) در ماه مارس (اسفند گذشته) رونمایی شدند که مشخص شد هر دوی این گوشی‌های میزو به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز خواهند شد. این دو تلفن همراه در همان ماه در سطح بازارهای جهانی عرضه شدند. همراه چیکاو باشید.

این شرکت مشغول کار است تا نسخه‌های بهینه شده‌ی این دو گوشی میزو ۱۸ و میزو ۱۸ پرو  را آماده کرده و به تولید برساند. چند هفته پیش خبرهایی در بازه این گوشی‌ها شنیده شد که می‌گفت تلفن میزو ۱۸ ایکس (Meizu 18X) با باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۶ واتی عرضه خواهد شد.

این خبر را با این اطمینان اعلام می‌کنیم که شرکت میزو ویدیویی از این گوشی را در ویبو انتشار داده که این موارد را تأیید می کند. این شرکت به طور واضح تولید گوشی مدل میزو ایکس را به تصویر می‌کشد. میزو در پست دیگری نوشت: «فردا می‌بینمت». این عبارت گویای تاریخ رونمایی از این گوشی جدید است که احتمالا فردا معرفی خواهد گردید.

گوشی هوشمند میزو ۱۸ (Meizu 18) و میزو ۱۸ پرو  (Meizu 18) - چیکاو

انتظار می‌رود که گوشی میزو ۱۸ ایکس از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند، در حالی که آن گوشی دیگر میزو یعنی مدل میزو ۱۸ اس با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام به‌روز رسانی شود. گوشی‌های میزو ۱۸ ایکس و میزو ۱۸ اس باید دوربین‌های سه‌گانه داشته باشند که دوربین اصلی از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و دو حسگر ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی نیز دو سنسور دیگر این مجموعه خواهند بود.

گوشی هوشمند میزو ۱۸ ایکس پرو نیز باید از همان ماژول دوربین برتر پیشین خود استفاده کند که شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود و یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۸ و ۳/۰ مگاپیکسلی نیز دیگر حسگرهای این مجموعه دوربین خواهند بود. حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این دوربین از سنسور بزرگ ۱.۳/۱ اینچی استفاده می‌کند که به لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز مجهز شده است.

 آیا گوشی میزو ۱۸ ایکس با خواهر و برادران میزو  ۱۸ اس و میزو ۱۸ ایکس پرو خود در رونمایی فردا به هم می‌پیوندند؟ دقیقاً مشخص نیست. میزو همچنین از بازگشت سری مقرون به صرفه میلان  (Meilan) خبر داد که مدتی غیرفعال بود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.