چگونه اینستاگرام را قفل کنیم؟ معرفی بهترین برنامه‏ های قفل اینستاگرام در سال 2021

همواره این سؤال در ذهن افراد است که چگونه اینستاگرام را قفل کنیم؟ قبل از پرداختن به این موضوع ذکر این نکته ضروری است که حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. چه در زندگی اجتماعی چه در رسانه‌ های اجتماعی، حریم خصوصی بیش از هر چیز دیگری مهم است. شما با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و یک عدد تلفن همراه، فقط به اندازه یک کلیک با جهان اطراف خود فاصله دارید. همراه چیکاو باشید.

نسل امروز، همه در استفاده از تلفن خود بسیار مسلط هستند. نمی‌توانید دقیقاً مردم را به دلیل عدم رعایت حفظ حریم خصوصی سرزنش کنید. هر وقت شخصی تلفن خود را بردارد و متوجه شود یک برنامه شبکه اجتماعی یک مزیت و منفعت برای او دارد، شروع به باز کردن برنامه مرتبط می‏کند و به جستجوی عکس، فیلم و یا مطلب موردنظر در حساب‏های کاربری مختلف می‏پردازد. معمولاً این کار برای اکثر افراد تبدیل به یک عادت شده است.

به دلیل این عادت آزار دهنده برخی افراد، همه ما می‌توانیم اطلاعات شخصی و برنامه‏های خود را قفل کنیم. یکی از محبوب‌ترین برنامه‏های شبکه‏های اجتماعی مبتنی بر عکس و فیلم، اینستاگرام است که افراد زیادی به عنوان منبع درآمد، یا خرید انواع کالا و خدمات و یا افزایش اطلاعات در موضوعات مورد علاقه خود از آن استفاده می‏کنند. از آنجاییکه حفظ حریم خصوصی در اپلیکیشن پرطرفداری مثل اینستاگرام برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ما در پاسخ به سؤال آن دسته از کاربرانی که پرسیده اند چگونه اینستاگرام را قفل کنیم، تعدادی اپلیکیشن معرفی کرده‏ایم تا از آن‏ها برای افزایش حریم خصوصی اینستاگرام خود استفاده کنند.

آیا میدانید چگونه اینستاگرام را قفل کنیم؟

در ادامه این بخش از مقاله به معرفی برترین برنامه ‏هایی که می‌پردازیم که به همه ما کمک می‏کنند تا چگونه اینستاگرام را قفل کنیم.

  1. Locker For Insta Social App

Locker For Insta Social App بهترین برنامه موجود برای قفل کردن اینستاگرام شما از دسترسی افراد متخلف و جاسوس است. این برنامه توسط Systweak Software Private Limited راه اندازی شد که برخی از ویژگی‌های شگفت انگیز دارد. در این اپلیکیشن امنیت داده های شما با روش‌های مختلف فراهم می‌شود. از ویژگی‏های این برنامه این است که به شما کمک می‌کند تا چت کنید و همزمان برنامه خود را قفل کنید.

Locker For Insta Social App - چیکاو

Locker For Insta Social App از رمز عبور پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای اسکنر اثر انگشت برای دسترسی سریع به برنامه است. شگفت انگیزترین جنبه این برنامه این است که بسیار کم حجم است و حافظه کمی را اشغال می‏کند. به دلیل زمان پاسخگویی سریع، از باتری به میزان کمی استفاده می‌شود. از طریق این برنامه، کد یک قفل با رمز عبور 4 رقمی یا اثر انگشت قدرتمند خواهید داشت که موجب قفل شدن اینستاگرام می‌شود. با یک کلیک اجازه می‌دهید تمام داده های شما در حالت قفل قرار گیرد. این اپلیکیشن یک HMI بسیار ساده دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. اگر رمز ورود خود را گم کردید، به راحتی می‏توانید از طریق ثبت نام،  رمز عبور خود را بازیابی کنید. این برنامه از برنامه‏های اندروید است.

  1. Lock For Instagram

Lock For Instagram واقعاً یک برنامه مفید برای امنیت اینستاگرام و تمام پیام‌ها و عکس‌های شماست.. از طریق این برنامه می‌توانید برنامه خود را اجرا کنید و همچنین همه چت‌های خود را قفل کنید. این برنامه امنیت داده ها و برنامه های شما را با روش‌های مختلف تأمین می‌کند. می‌توانید با هر کسی که احساس راحتی می‌کنید، قفل Pin یا قفل استاندارد را انتخاب کنید.

Lock For Instagram - چیکاو

مهم‌ترین نکته در مورد این برنامه کم حجم بودن آن است. در صورت فراموش کردن رمز ورود خود، می‌توانید آن را از طریق ایمیل ثبت شده به راحتی بازیابی کنید. به راحتی می‌توانید این برنامه را از فروشگاه Google Play برای Android دانلود کنید. این برنامه به ما کمک می‏کند چگونه اینستاگرام را قفل کنیم.

  1. Finger Print Pattern App Lock

Fingerprint Pattern App Lock با برنامه های مختلفی مانند Whatsapp،Instagram، Facebook، Gmail و غیره سازگار است و به عنوان قفل برنامه برای همه این برنامه ها کار می‌کند. از طریق این برنامه، می‌توانید با ایجاد یک الگو خاص یا ایجاد یک Pin خاص از اینستاگرام خود حفاظت کنید یا یک الگوی اثر انگشت را برای باز کردن قفل برنامه فعال کنید.

Finger Print Pattern App Lock - چیکاو

این برنامه همچنین دارای ویژگی‌های بسیار جالبی است، مانند جلوه های صوتی و لرزشی بسیار خوب. رابط کاربری بسیار زیبایی دارد که بسیار جالب به نظر می‌رسد. این برنامه را به راحتی می‏توانید در فروشگاه Google Play دانلود کنید. این برنامه یک برنامه جذاب است و  به ما کمک می‏کند چگونه اینستاگرام را قفل کنیم.

  1. Applock Aurora

Applock Aurora یکی از زیباترین و کارآمدترین برنامه های قفل اینستاگرام است. بسیار زیبا طراحی شده است. همچنین علاوه بر اینستاگرام، این برنامه با برنامه های مختلف رسانه‌های اجتماعی سازگار است. این برنامه علاوه بر قفل کردن برنامه ها و ایمن نگه داشتن اطلاعات شما، می‏تواند فیلم‌ها، فایل‌ها و بازی‌های مهم شما را قفل کند.

Applock Aurora - چیکاو

برای محافظت از تنظیمات تلفن همراه و تنظیمات Wifi، تنظیمات این برنامه سیستم شما را قفل می‌کند. زمانی که شخص دیگری در حال جستجو در تلفن همراه شما است، این برنامه عکس او را با Snooper ثبت می‌کند. این برنامه به راحتی در Google Play در دسترس است.

  1. Secret Applock

Secret Applock به همراه Applock Aurora یکی از زیباترین برنامه های قفل اینستاگرام است. این برنامه مجموعه بسیار گسترده ای از تم‏های زیبا را دارد. در Secret Applock، کاربران می‌توانند پس زمینه‏های سه بعدی بسیار رنگارنگ را انتخاب کنند.  از طریق این برنامه می‌توانید تمام چت‌ها، عکس‌ها و در واقع تمام پروفایل اینستاگرام خود را ایمن کنید.

Secret Applock - چیکاو

شما می‌توانید به راحتی یک قفل از نوع Pin یا نوع PATTERN برای اینستاگرام ایجاد کنید و تمام داده های خود را ایمن کنید. اگر پسورد خود را فراموش کنید، می‌توانید از طریق ایمیل خود به راحتی آن را تنظیم کنید و مانند برنامه‏های قبل در Google Play در دسترس است. این برنامه زیبا و ایمن به ما کمک می‏کند چگونه اینستاگرام را قفل کنیم و امنیت این اپلیکیشن را حفظ کنیم.

  1. Applocker

Applocker یک برنامه واقعاً خوب برای ایمن سازی اینستاگرام شما از نگاه کنجکاوانه دوستان، خانواده، والدین یا سایر افراد است. برای امنیت اینستاگرام می‌توانید از نوع قفل‌های Pin یا PATTERN استفاده کنید. نسخه به روز شده آن از قفل اثر انگشت هم پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، این برنامه ایمن‌تر و قابل اعتمادتر شده است.

 Applocker - چیکاو

مانند برنامه های معرفی شده، این برنامه دارای انواع مختلفی از پس زمینه‏ها در رنگ‌های مختلف است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه حجم کم، مصرف کم باطری و RAM است. این برنامه کاملاً رایگان است و به راحتی از فروشگاه Google Play دانلود می‌شود. این برنامه کم حجم و کم مصرف به ما کمک می‏کند چگونه اینستاگرام را قفل کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.