چگونه دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟

دایرکت اینستاگرام، مانند پیام رسان فیسبوک عمل می کند و این امکان را به شما می دهد تا با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا پیام های متنی، عکس ها، فیلم ها، مکان ها، پست ها و همچنین استوری ها را به اشتراک بگذارید. همراه چیکاو باشید.

اگر شما یکی از چند میلیون کاربر اینستاگرام هستید که مرتبا از دایرکت اینستاگرام استفاده می کنید، ممکن است چت های آن را به اشتباه پاک کرده باشید و امروز به آنها نیاز داشته باشید. برای بازگرداندن پیام های پاک شده چه باید کرد؟ نگران نباشید!

ما در این مقاله به شما کاربران عزیز، نحوه بازگرداندن و ریکاوری دایرکت اینستاگرام را می آموزیم. اگر در وضعیت پیام های حذف شده قرار دارید، کافی است این مقاله را بخوانید و 5 روش اثبات شده برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام را پیدا کنید و آنها را دنبال کنید. تمامی این روش ها با زبانی ساده و با جزئیات شرح داده می شود.

راه های ریکاوری دایرکت اینستاگرام کدامند؟

1.     ریکاوری دایرکت اینستاگرام از طریق کاربری که پیام ها را به او ارسال کرده اید !

زمانی که پیام های دایرکت را در اینستاگرام حذف می کنید، در واقع این پیام ها را از طرف خود حذف کرده اید. شما می توانید این پیام ها را در دایرکت مخاطبی که این پیام ها را برای او ارسال کرده اید، پیدا کنید. بنابراین؛ ساده ترین راه برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام این است که از طرف مقابل خود بخواهید که پیام های شما را (در صورت پاک نشدن) برای شما ارسال کند.

2.     ریکاوری دایرکت اینستاگرام از طریق حساب فیسبوک

اگر پیام های ارسالی شما برای مخاطب پاک شده باشد، پس روش قبل به درد نخواهد خورد. در صورتی که حساب اینستاگرام را به حساب فیسبوک خود متصل کرده باشید، می توانید به صندوق ورودی فیسبوک دسترسی پیدا کنید، وارد شوید و از این طریق پیام های دایرکت اینستاگرام خود را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت آنها را مدیریت کنید.

برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را طی نمایید:

  • از هر مرورگری که استفاده می کنید به صفحه فیسبوک بروید و با حساب فیسبوک خود که به حساب اینستاگرام متصل است، وارد شوید. حالا صندوق ورودی را مورد بررسی قرار دهید.
  • در نوار منوی سمت چپ، روی نماد “Instagram Direct” کلیک کنید و شما پیام های دایرکت اینستاگرام در اینجا پیدا خواهید کرد.

نحوه ریکاوری دایرکت اینستاگرام - چیکاو

3.     ریکاوری دایرکت اینستاگرام از طریق داده های اینستاگرام

اگر حساب اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل نکرده اید، نگران نباشید. هنوز هم راه هایی وجود دارند که به شما کمک کنند. فرصتی دیگر برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام از طریق داده های اینستاگرام یا “Instagram Data” است. پیام های حذف شده، دیگر روی دستگاه تلفن همراه اندروید و آیفون شما وجود نخواهند داشت، اما همچنان در سرور اینستاگرام ذخیره می شوند.

شما مجاز به دانلود و بارگیری تمام داده هایی هستند که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید. این پیام ها می تواند شامل عکس ها، فیلم ها، نظرات و غیره شود.

برای درخواست اطلاعات حساب خود از اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1: در مرورگر رایانه خود ب صفحه وب سایت اینستاگرام بروید. با حساب و رمز ورود خود به نسخه وب وارد شوید.

مرحله 2: اکنون با کلیک روی نماد تنظیمات حساب در گوشه سمت بالا، وارد پروفایل خود شوید.

نحوه ریکاوری دایرکت اینستاگرام - چیکاو

مرحله 3: روی نماد تنظیمات کلیک کنید و از فهرست باز شده، گزینه “Privacy and Security” را انتخاب نمایید.

نحوه ریکاوری دایرکت اینستاگرام - چیکاو

مرحله 4: برای پیدا کردن “Download Data” به پایین صفحه اسکرول کنید و روی “Request Download” کلیک کنید.

مرحله 5: در این مرحله از شما می خواهند که هویت خود را تایید کنید. روی “Log in twice” کلیک کنید و اطلاعات حساب اینستاگرام خود را وارد کنید.

مرحله 6: پس از آن، آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا لینک فایل را با عکس ها، نظرات، اطلاعات پروفایل و دیگر اطلاعات خود را در اینستاگرام دریافت کنید. سپس “Next” را انتخاب نمایید.

مرحله 7: اکنون رمز ورود به اینستاگرام خود را دوباره وارد کنید و روی “Request Download” کلیک کنید. سپس یک ایمیل از اینستاگرام تحت عنوان “Your Instagram Info” دریافت می کنید.

مرحله 8: ایمیل را باز کنید. روی “Download Data” کلیک کنید و یک فایل ZIP با تمام داده ها مانند پیام های دایرکت، عکس ها و فیلم هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید، در کامپیوتر شما بارگیری و دانلود می شود.

نحوه ریکاوری دایرکت اینستاگرام - چیکاو

مرحله 9: فایل زیپ دانلود شده را استخراج نمایید و فایل “Messages.json” را پیدا کنید. آن را با یک ویرایشگر متن باز کنید و تمام پیام های ارسال شده یا دریافت شده در اینستاگرام را پیدا خواهید کرد.

مرحله 10: اکنون پیام های اینستاگرام مورد نظر خود را با کلمات کلیدی پیدا کرده و هر پیامی را که می خواهید می توانید بازیابی کنید.

4.    ریکاوری دایرکت اینستاگرام از طریق ابزارهای شخص ثالث

تا این جای مقاله، امیدواریم که پیام های پاک شده دایرکت اینستاگرام خود را بازگردانده باشید. در غیر این صورت، همچنان می توانید با استفاده از ابزار بازیابی اطلاعات شخص ثالث این کار را انجام دهید.

معرفی برنامه برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام:

اگر کاربر آیفون یا اندروید هستید، برنامه Fucosoft iPhone/Android Data Recovery می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این نرم افزار روی همه دستگاه های Ios و اندروید کار می کند.

سوالات متداول

ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

برای ریکاوری پیام ها و عکس های دایرکت اینستاگرام از یکی از روش های گفته شده در همین مقاله استفاده کنید.

بهترین برنامه ریکاوری پیام های حذف شده اینستاگرام چیست؟

برنامه Fucosoft iPhone/Android Data Recovery  بهترین گزینه برای بازگردانی پیام های دایرکت اینستاگرام است.

کلام آخر

امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که به سرگرمی روزانه و محل کار بسیاری از افراد در سراسر جهان تبدیل شده است. یکی از اصلی ترین و بهترین قابلیت های اینستاگرام، دایرکت است. شما در این قسمت می توانید به راحتی پیام های متنی، عکس و غیره را ارسال کنید. اما ممکن است ناخواسته این پیام ها پاک شوند و شما به آنها نیاز داشته باشید. معمولا برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام راهکارهای مختلفی ارائه شده است که ما در این مقاله جذاب و کاربردی به بررسی آنها پرداختیم. شما می توانید با بررسی راهکارهای مختلف ریکاوری دایرکت اینستاگرام، پیام حذف شده را دوباره بازگردانید. امیدواریم از این مقاله کاربردی نهایت استفاده را برده باشید.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. ستاره می گوید

    راهکار های خوبیه اما هنوز امتحان نکردم امیدوارم جواب بده

    1. چیکاو می گوید

      سلام ستاره عزیز
      موفق باشید.