با بررسی عملکرد گوشی Xperia 10 III عمر باتری این محصول مشخص شد

کمپانی ژاپنی سونی گوشی میان رده Xperia 10 III را به تازگی معرفی کرده است. در این مقاله قصد داریم عمر باتری و شارژر این گوشی را بررسی کنیم. همراه جیکاو باشید.

مهم ترین مشخصات این گوشی شامل باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 30 واتی، بهره مندی از تراشه اسنپدراگون 690 و اندروید پیش فرض 11 می باشد. 

براساس بررسی های مجموعه GsmArena، این گوشی در بخش ترکیبی 137 ساعت را ثبت کرده که این عدد نشان دهنده باتری فوق العاده این دستگاه می باشد. در بخش تماس تصویری ماندگاری باتری حدودا 32 ساعت و در زمینه وبگردی نیز شاهد عدد 15:30 ساعته می باشیم. در ادامه بررسی ها میزان دوام باتری گوشی اکسپریا 10 مارک 3، در پخش ویدئو تا 26:30 ساعت ماندگاری دارد. 

گرچه توان شارژ این گوشی 30 وات در نظر گرفته شده است اما، شارژر 7.5 واتی موجود در جعبه این گوشی، فول شارژ شدن را به امری طاقت فرسا تبدیل کرده است. 

مجموعه GsmArena در بررسی شارژر این گوشی از شارژر 7.5 واتی موجود در جعبه گوشی و شارژر 65 واتی ثالث استفاده کرده است. با شارژر موجود در جعبه گوشی، حدود نیم ساعت طول می کشد تا به شارژ 20 درصد و 178 دقیقه طول می کشد که به فول شارژ برسیم. گرچه سرعت شارژ گوشی با شارژر 65 واتی نیز کند است اما قابل قبول می باشد. به کمک این شارژر، میزان شارژ در 30 دقیقه به میزان 37 درصد و 100 درصد شدن شارژ به مدت 130 دقیقه به طول می انجامد. 

به طور کلی گوشی Xperia 10 III سونی با باتری فوق العاده اما شارژر بسیار کندی عرضه شده است.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.