ریلمی 12 پرو با سنسور دوربین سونی جدید چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1

این برند فاش کرد که Realme 12 Pro با داشتن سنسور دوربین سونی به برادر Pro plus خود می‌پیوندد. نوع غیر پلاس دارای سنسور IMX882 خواهد بود، در حالی که برادرش قبلاً تایید شده بود که یک IMX890 را در اوایل این هفته بسته بندی کرده است. این گوشی همچنین با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 در وب سایت شرکت ذکر شده است.

سنسور دوربین هنوز رسمی نیست و Realme 12 Pro احتمالا اولین گوشی با آن خواهد بود. با این حال، خودی ها این یک نسخه تغییر نام تجاری LYT-600 را پیشنهاد می کنند که در Oppo Reno11 5G و vivo S18e دیده می شود.

طبق پستی که در X منتشر شد، دوربین اصلی باید 50 مگاپیکسل باشد و تجربه عکاسی را «انقلابی» می‌کند. Realme 12 Pro در نسخه کرم طلایی تصویر شده است و از رندرها می‌توانیم متوجه شویم که این دوربین فاقد دوربین خواهد بود. لنز پریسکوپ؛ سه دوربین خواهد داشت که به طور گمراه کننده در یک شکل مربع با یک دایره خالی تراز شده اند.

12 پو دارای زوم 20 برابری خواهد بود (که با 120X بیش از حد در پرو پلاس متفاوت است) و ما انتظار داریم که این بدان معنا باشد که شاهد لنز تله فوتو 2 برابر با زوم دیجیتال 10 برابر خواهیم بود. جزئیات نهایی در 29 ژانویه در ظهر IST، زمانی که گوشی ها معرفی می شوند، مشخص خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.