سونی Xperia 1 VI ممکن است از نمایشگر 4K و نسبت تصویر بلند چشم پوشی کند

آنچه را که در مورد زبان طراحی سونی برای گوشی های هوشمندش می خواهید بگویید، اما نمی توانید بگویید که در چند سال گذشته زبان طراحی ثابتی نداشته است. و ظاهراً به طور کلی همینطور باقی خواهد ماند – اکنون شایعه شده است که Xperia 1 VI همان طراحی را حفظ می کند اما قبل از عرضه احتمالی خود در ماه می، دو چیز نسبتاً مهم را تغییر می دهد.

اول اینکه دیگر صفحه نمایش 4K نخواهد داشت. سونی تنها شرکتی است که 4K را در گوشی‌های هوشمند پیش برد و اکنون شایعه شده است که بالاخره از آن دست می‌کشد – احتمالاً اصرار بیشتر از این هیچ فایده‌ای نداشت زیرا هر دستگاه پرچم‌دار دیگری که فروش بهتری نسبت به خط اکسپریا دارد، صفحه‌نمایش 4K ندارد و هیچ کس اهمیت نمی دهد.

در مرحله بعد، و به طور قابل توجهی، گفته می شود که Xperia 1 VI نیز نسبت تصویر بلند سینمایی 21:9 را به نفع 19.5:9 کاهش می دهد. بنابراین، همانطور که تصاویر مفهومی بالا سعی می کنند نشان دهند، باید کوتاه تر و گسترده تر از مدل قبلی خود باشد. این یک بار دیگر یکی از آن چیزهایی است که فقط سونی کار می کند و به نظر نمی رسد کار کند، بنابراین اگر فکر می کردید چه زمانی از بین می رود، به نظر می رسد پاسخ این باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.