رندر های قاب گوشی سونی اکسپریا ایس 2 در فضای مجازی منتشر شد

به تازگی تصاویر مربوط به رندر های قاب گوشی سونی اکسپریا ایس 2 در فضای مجازی منتشر شده است. در این رندر برخی از مشخصات ظاهری گوشی به چشم می خورد. همراه چیکاو باشید.

اکسپریا ایس 2 که در برخی مناطق با نام اکسپریا کامپکت شناخته می شود، توسط کمپانی سونی برای عرضه در بازار های ژاپن در حال آماده سازی است تا به زودی در دسترس کاربران ژاپنی قرار بگیرد. انتظار می رود که این گوشی هوشمند اقتصادی Sony را علاوه بر بازار های ژاپن در بازار های دیگر با نام اصلی آن ببینیم. 

براساس رندر هایی که از قاب گوشی سونی اکسپریا ایس 2 در وب سایت GsmArena منتشر شده است، برخی از ویژگی های ظاهری گوشی، به عنوان مثال محل طراحی حسگر اثر انگشت، مشخص می شود. براساس این رندر ها در پنل پشتی شاهد محفظه دوربین برای میزبانی از دوربین دوگانه هستیم. حسگر اثر انگشت نیز در لبه سمت راست گوشی تعبیه شده است. 

سونی از دکمه شاتر برای گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود بهره می برد. این دکمه تجربه ثبت عکس و تصاویر را برای کاربران به طور بهتر و راحت تری فراهم می کند. در رندر های منتشر شده نوع طراحی و محفظه دوربین سلفی قابل تشخیص نمی باشد. اما به نظر می رسد که حاشیه بالایی و پایینی این دستگاه اندازه قابل توجهی دارند.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.