جنرال موتورز ممکن است خرید خودرو را با بیت کوین عملی سازد

چندی پیش تسلا به عنوان اولین خودروساز جهان که خرید و فروش خود را با بیت کوین شروع کرده است، حال بقیه خودرو ساز ها نیز نیم نگاهی به این قضیه انداخته اند. همراه چیکاو باشید.

مدتی پیش خبر خرید و فروش خودروهای تسلا با بیت کوین به طور رسمی شنیده شد و ایلان ماسک نیز آن را در توییتر خود تایید کرد. هنوز با اطمینان نمیتوان گفت اما این احتمال وجود دارد که خودروساز های دیگر نیز، خرید خودرو با بیت کوین را برای مشتریان خود  فراهم کنند. شرکت جنرال موتورز نیز اعلام کرده است که قصد دارد میزان علاقه مشتریان خود را به این روش پرداخت بسنجد. قصد این شرکت سرمایه گذاری بر روی بیت کوین نیست اما به گفته مدیر عامل این شرکت، جنرال موتورز در حال بررسی میزان تقاضای مشتریان برای خرید خودرو از طریق ارز های دیجیتال است.

به گفته ماری بارا، مدیرعامل این شرکت، جنرال موتورز هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین ندارد و تنها به عنوان یک روش خرید خودرو به آن نگاه می کند.

با توجه به شایعات زیادی که درباره این شرکت و استفاده از بیت کوین منتشر شده است، هنوز تکذیبیه ای برای آن صادر نشده است اما اگر شرکت ها به صورت پی در پی از این روش برای خرید و فروش استفاده کنند، باید منتظر اتفاقات جدیدی در حوزه ارز دیجیتال باشیم.

ایلان ماسک هنوز جزئیات بیشتری را برای خرید و فروش خودرو ها از این طریق منتشر نکرده است اما اعلام کرده است که بیت کوین پس از دریافت از مشتری به ارز دیگری تبدیل نخواهد شد.

منبع motor1
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.