گوشی ZTE S30 Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی روانه بازار خواهد شد

هفته گذشته، ZTE اعلام کرد که به زودی سری جدید گوشی های هوشمند سری S خود را در چین معرفی خواهد کرد. اکنون گفته است که تلفن هایی که در سری S این برند قرار می گیرند با تمرکز ویژه ای بر دوربین سلفی طراحی می شوند. حرف S مخفف کلمه Shine می باشد؛ سری گوشی های اس متناسب با علایق جوانان ساخته می شود. امروز خبر ورود اولین تلفن هوشمند سری S در بازار چین با عنوان ZTE S30 Pro تایید شد. خبر های منتشر شده حاکی از آن است که دو ویژگی دستگاه ZTE S30 Pro از سوی ZTE تایید شده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی  ZTE S30 Pro 

پوستر منتشر شده از گوشی ZTE S30 Pro نشان دهنده این است که، این دستگاه از یک پنل OLED بهره می برد که به کمک آن رفرش ریت صفحه نمایش 144 هرتز را عرضه می کند. در ساخت تلفن سلفی محور ZTE، از یک دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. این کمپانی هنوز اطلاعاتی درباره طراحی جلو گوشی ZTE S30 Pro منتشر نکرده است؛ بنابراین مشخص نیست که طراحی دوربین جلو این گوشی به صورت حفره ای یا بریدگی باشد یا اینکه ممکن است دوربین زیر صفحه نمایش قرار بگیرد.

به گفته gizmochina، با توجه به پوستری که اوایل این هفته منتشر شد، رنگ صفحه پشتی این دستگاه مشکی می باشد. در پنل پشتی این دستگاه دوربین مستطیل شکل به چشم می‌خورد که از یک سیستم دوربین 64 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED بهره می‌ برد. درباره سایز و جزئیات دیگر این گوشی هوشمند هنوز اطلاعات منتشر نشده است.

خبر های دیگری که از سوی ZTE منتشر شده است، دو گوش هوشمند دیگر با نام های 9030N و 8030N در مراجع گواهينامه 3c و TENAA چین دیده می شود. گفته می شود که گوشی 9030N از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می کند؛ باتری استفاده شده در این محصول 3890 آمپری بوده و توان شارژر 30 وات می باشد. همچنین در طراحی این محصول تنظیم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و اسنکر اثر انگشت جانبی به چشم می خورد. ابعاد مدل 9030N، در اندازه 164.8* 76.4* 7.9 میلی متر می باشد.

گوشی ZTE 8030N نیز با پشتیبانی از باتری 5860 میلی آمپری و قدرت شارژر 18 واتی همراه با قابلیت تنظیم دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی به چشم می خورد. اثر انگشت این گوشی در زیر نمایشگر تعبیه شده است. این محصول با ابعاد 165.8* 77* 9.6 میلیمتر طراحی می شود.

در روز گذشته نیز اخباری درباره گوشی ZTE Axon 30 Pro اعلام شد. بر این اساس قرار است این گوشی اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 888 باشد که مجهز به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش است. ZTE Axon 30 Pro به طور رسمی در اواخر سال جاری میلادی معرفی می شود.

به نظر می رسد که در سال 2021 میلادی گوشی های مختلفی از ZTE معرفی شده و روانه بازار شوند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.