آکسون ۳۰ با دوربین باکیفیت‌تر نسبت به قبل و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

غول فناوری چین، ZTE از نظر استفاده از فناوری دوربین در زیر صفحه نمایش برای گوشی‌های هوشمند، پیشگام بوده است. آکسون ۲۰ (Axon 20) که سال گذشته به بازار عرضه شد هنوز هم تنها مدل در سراسر جهان است که دوربین سلفی زیر صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. ZTE اکنون از نسل بعدی این گوشی با عنوان آکسون ۳۰ (Axon 30) رونمایی کرده است که امسال فناوری نسل جدید دوربین زیر صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. این دستگاه نه تنها از نمایشگر بهتری برخوردار است بلکه فناوری دوربین زیر صفحه نمایش آن نیز نسبت به مدل پیشین نوید تصویربرداری بهتری را می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

برخلاف نمایشگر آکسون ۲۰ که می‌تواند فقط تراکم 200 پیکسل را ارائه دهد، صفحه نمایش آکسون ۳۰ اولین دوربین در زیر صفحه نمایش با تراکم پیکسلی ۴۰۰ در جهان است. علاوه بر آن، این اولین گوشی با دوربین زیر صفحه است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

Axon 30 - چیکاو

از نظر مشخصات، گوشی آکسون ۳۰ صفحه نمایش کاملاً متناسب و بدون حفره‌دوربین سلفی، 6.92 اینچی AMOLED با 1.07 میلیارد رنگ و وضوح 2460 در 1080 پیکسل دارد. این دستگاه نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ با پوشش 100 درصدی دامنه رنگ DCI-P3 را ارايه می‌دهد. علاوه بر آن، با جلوه‌های صوتی DTS: XUltra 3D همراه است که می‌تواند یک تجربه صوتی و تصویری همه جانبه را فراهم کند.

گوشی آکسون ۳۰ - چیکاو

ZTE همچنین دو  تنظیم جدید برای نمایشگر هوشمند در آکسون ۳۰ اضافه کرده است: تنظیم افزایش پیکسل هوشمند و تنظیم  صفحه نمایش بهینه سازی شده‌ی هوشمند.  آرایش مدار ACE چند درایو، باعث انتقال طبیعی دوربین در زیر صفحه می‌شود.

گوشی هوشمند جدید ZTE - چیکاو

ساختار صفحه 7 لایه، LED ویژه و کاتدهای شفاف‌تر و آرایه‌های انتقال بالا، شرایط بهتری را برای دوربین در زیر صفحه نمایش ایجاد می‌کنند. از نظر پیکربندی، آکسون ۳۰ ZTE، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ به همراه ۶ + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ + ۲۵۶ گیگابایت و نهایتاً ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی از نوع پرسرعت UFS3.1 بهره می‌برد.

New ZTE smartphone - چیکاو

از نظر دوربین پنل پشتی نیز از یک ماژول چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682، اولتراواید ۸ مگاپیکسل، ماکرو ۵ مگاپیکسل و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در خود جای داده که کیفیت عکس‌های آن نسبت به نسل قبل کیفیت بسیار بالاتری دارد.

ZTE new smartphone called Axon 30 - چیکاو

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی، پشتیبانی از شبکه ارتباطات 5G و NFC اشاره کرد.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.