تاریخ رونمایی اکسون 30 5G مشخص شد

کمپانی ZTE به تازگی تیزی منتشر کرده که براساس آن تاریخ معرفی گوشی جدید این کمپانی با نام اکسون 30 با پشتیبانی از فناوری 5G مشخص می شود. در این تیزر علاوه بر تاریخ عرضه برخی دیگر از مشخصات پرچمدار جدید این شرکت نیز مشخص شده است. همراه چیکاو باشید.

همچنین GsmArena، ضمن تایید تیزر منتشر شده خبر رونمایی گوشی رده بالای ZTE را در تاریخ 27 جولای ( 5 مرداد) را اعلام می کند. در ادامه قصد داریم به بیان ویژگی های فاش شده از این گوشی هوشمند پرچمدار در تیزر منتشر شده توسط ZTE بپردازیم. 

این شرکت در طراحی پنل پشتی محصول خود از ماژول دوربین دوال رینگ استفاده کرده است. ابن حلقه میزبانی دوربین‌ها و حسگرهای آن را به عهده دارد. 

مدتی پیش اطلاعات سخت افزاری Axon 30 در وب سایت TENNA اعلام شد. براین اساس این پرچمدار با دوربین‌ اصلی 64 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 870، سه نسخه رم 6 و 8 و 12 گیگابایت و سه نسخه فضای ذخیره سازی داخلی 128 و 256 و 512 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد. 

براساس گزارشات قبلی این کمپانی قصد دارد تا در پرچم‌دار جدید خود فناوری نسل دوم دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه‌نمایش را به کار گیرد. به گفته ZTE ضعف های نسل اول بررسی شده و در نسل دوم با تجربه بیشتر، قابلیت بهتری ارائه می کند. 

در نهایت گوشی پرچمدار جدیدی در تاریخ 5 مرداد با نام اکسون 30 5G رونمایی می شود.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.