نوبیا رد مجیک ۶ اس پرو در ۱۶ شهریور در چین معرفی می شود

هفته گذشته یک تلفن هوشمند از نوبیا تکنولوژی (Nubia Technology) موفق شد تا تأییدیه‌ی 3C را به دست آورد. در آن زمان برخی گزارش‌ها به این مشکوک بودند که این گوشی احتمال دارد همان گوشی نوبیا رد مجیک ۶ اس پرو (nubia Red Magic 6S Pro) باشد. اکنون مشخص شده که این حدس و گمان‌ درست بوده است، زیرا این برند اعلام کرده است که گوشی هوشمند گیمینگ جدید این برند در 6 سپتامبر (۱۶ شهریور) در چین معرفی می‌شود. همراه چیکاو باشید.

مارک ZTE بار دیگر در حال آماده شدن برای عرضه نسخه ویژه‌ای از گوشی‌های رد مجیک (Red Magic) خود است که به طور مشترک با گروه تولیدی Tencent، چینی توسعه داده شده است. سری رد مجیک ۶ در حال حاضر نسخه مشابهی دارد، بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم 6S در مسیری مشابه پیش می‌رود.

نوبیا رد مجیک ۶ اس پرو (nubia Red Magic 6S Pro) - چیکاو

هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند رد مجیک ۶ اس پرو در دسترس نیست ، اما انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام در داخل بدنه‌ی خود استفاده کند و از قابلیت شارژ 120 واتی و تقریباً همانند گوشی رد مجیک ۶ برخوردار شود. همچنین این امید وجود دارد که این گوشی علاوه بر چین در بازار جهانی نیز عرضه شود، اما به دلیل الزامات شدیدتر برای تأییدیه‌ها در سراسر جهان، احتمال می‌رود که این شرکت مجبور شود که توان شارژ سریع را کاهش دهد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.